Marsjentenes skravletråd

Ligger her på sofaen med hodepine. Tar paracet innimellom for å ikke bli helt ødelagt. Hvis det blir så gale at jeg føler jeg må ta Pinex forte, så skal jeg heller ringe føden. Slitsomt å være så dårlig. Har lukket alt av gardiner her sånn at det er mørkt. Heldigvis en tur til legen i morgen tidlig.

Huff så kjedelig å ha det sånn. Godt du har legetime i morgen, håper de finner en løsning som fungerer så du slipper hodepine. Bra den lille er aktiv :) god bedring!
 
Huff så kjedelig å ha det sånn. Godt du har legetime i morgen, håper de finner en løsning som fungerer så du slipper hodepine. Bra den lille er aktiv :) god bedring!
Legen la hodepinen på psykisk stress og ba meg ta Pinex forte. Har tatt det og det fungerer heller ikke urin og blodtrykk var fint. Helt håpløst situasjon føler jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre..
 
Legen la hodepinen på psykisk stress og ba meg ta Pinex forte. Har tatt det og det fungerer heller ikke urin og blodtrykk var fint. Helt håpløst situasjon føler jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Har du snakket med føden?
 
Tenkte å ringe de nå snart. Syns ikke dette virker normalt. Legene sier det bare er psykisk stress, men er jo ikke bra å gå rundt med dette så lenge. Fortvilende når to forskjellige leger ikke hører etter..

Det skjønner jeg godt! Ring føden og snakk med de du! Vil tro de har litt bedre peiling enn legen. Man skal jo ta hodepine alvorlig på slutten
 
Det skjønner jeg godt! Ring føden og snakk med de du! Vil tro de har litt bedre peiling enn legen. Man skal jo ta hodepine alvorlig på slutten
Ringte føden, de ba meg bare se det an å heller ta kontakt med fastlegen på nytt i morgen... Jordmoren virket veldig uinteressert. Spurte ikke engang hvor langt jeg var på vei..
 
Ringte føden, de ba meg bare se det an å heller ta kontakt med fastlegen på nytt i morgen... Jordmoren virket veldig uinteressert. Spurte ikke engang hvor langt jeg var på vei..
Det kan jo være stress som er grunnen, med tanke på bekymringene du har i forhold til lille i magen og tilstanden mef nyrene og om det blir igangsetting og slikt.
Jeg er veldig plaget med stress-hodepine, og da funker ikke paracet eller paralgin forte eller noe (heller ikke mørkt rom og hvile). Eneste jeg vet som fungerer for meg er faktisk fysio som knar muskulaturen i skuldre, nakke og helt opp i hårfestet. Trenger heller ikke føle meg anspent, men merker veldig forskjell på «vanlig» hodepine og den som kommer av stress. Veste forklaringen jeg har er at det kjennes ut som hodet sitter i ei skrustikke konstant, så det presser veldig på sidene av hodet.
Hvis du har mulighet til å få fysiotime på kort varsel, så vil jeg absolutt anbefale dette, om ikke annet så får du utelukket evt stress relatert hodepine :)
Behandlinga hos fysio er både god og vond, det blir først bedre rett etter behandling, men kan gi en helt intens hodepine noen timer etterpå, men på sikt fungerer det da.

Håper du finner ut av det og får hjelp slik at du blir bedre snart :)
 
Ringte føden, de ba meg bare se det an å heller ta kontakt med fastlegen på nytt i morgen... Jordmoren virket veldig uinteressert. Spurte ikke engang hvor langt jeg var på vei..

Uff det er ingen god følelse og ikke bli tatt på alvor! Håper du får hvilt deg litt! Legg deg på ett mørkt rom med en kald klut og prøv og sov litt. Og for all del ring fastlegen igjen i morgen om det ikke er bedre.
 
Legen la hodepinen på psykisk stress og ba meg ta Pinex forte. Har tatt det og det fungerer heller ikke urin og blodtrykk var fint. Helt håpløst situasjon føler jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Høres ikke noe særlig ut :( så vondt at de ikke kan ta det litt mer seriøst, kan tenke meg at du ikke blir noe bedre av å bekymre deg for hodepinen i tillegg..
 
Nei sliter plutselig med å se på det.. ser så vondt ut.. :hilarious:

Det er jo vondt da :p men synes det er så koselig når de har fått ut babyen :D Har også "lært" en del av å se på, i forhold til hva man kan forvente på en fødeavdeling og slikt (får nok ingen omvisning før jeg skal føde), og hvilke ting man kanskje kan forvente seg.
Men synes det er litt dumt at det ikke er mer om tiden rett etterpå (selv om jeg skjønner at det ikke er noe koselig å ha et kamerateam hengende etter seg de første dagene etter fødsel :p )
 
Det er jo vondt da :p men synes det er så koselig når de har fått ut babyen :D Har også "lært" en del av å se på, i forhold til hva man kan forvente på en fødeavdeling og slikt (får nok ingen omvisning før jeg skal føde), og hvilke ting man kanskje kan forvente seg.
Men synes det er litt dumt at det ikke er mer om tiden rett etterpå (selv om jeg skjønner at det ikke er noe koselig å ha et kamerateam hengende etter seg de første dagene etter fødsel :p )
Lærer en god del ja :) Men ble litt "lurt" og da.. :p Trodde fødselen faktisk gikk så raskt, altså fra pressrier til baby var ute :p På svangerskapskurs så lærte jeg "the truth" :p Det kan jo faktisk ta sin tid det og! :hungover::hilarious: haha :p Eneste "erfaring" har vert min søster, som nesten hadde styrtfødsel :p
 
Lærer en god del ja :) Men ble litt "lurt" og da.. :p Trodde fødselen faktisk gikk så raskt, altså fra pressrier til baby var ute :p På svangerskapskurs så lærte jeg "the truth" :p Det kan jo faktisk ta sin tid det og! :hungover::hilarious: haha :p Eneste "erfaring" har vert min søster, som nesten hadde styrtfødsel :p

Ja, noen har jo bare noen få pressrier, mens andre har 2 timer med pressrier, så er veldig forskjellig :p
Vet bare at min mor hadde lange fødsler (utenom nummer 4), så jeg belager meg på at ting vil ta tid, hvis jeg slekter på henne værtfall :p
 
Det er jo vondt da :p men synes det er så koselig når de har fått ut babyen :D Har også "lært" en del av å se på, i forhold til hva man kan forvente på en fødeavdeling og slikt (får nok ingen omvisning før jeg skal føde), og hvilke ting man kanskje kan forvente seg.
Men synes det er litt dumt at det ikke er mer om tiden rett etterpå (selv om jeg skjønner at det ikke er noe koselig å ha et kamerateam hengende etter seg de første dagene etter fødsel :p )
Jeg var sånn før at jeg sugde til meg alt av sånne programmer, men etter at jeg har født en gang så kjenner jeg meg liksom for mye igjen i de smertene eller noe, sliter i hvertfall mer med å se det etter jeg har født :p
 
Back
Topp