Marsjentenes skravletråd

Oj, hva er grunnen til det? Hvor langt er du, og hvordan skal du settes i gang? :) masse lykke til, så spennende, tenk om kort tid er babyen din her [emoji813]red
Har veldig lite fostervann igjen, så da ville de ha hun ut[emoji4] skal få modningspille i kveld, og så se derfra[emoji4] er 38+0 idag
 
Jeg må le litt av samboer. Han holder på magen min og sier: oi.. der sparka hu.. og jeg sier: ja det gjorde hun, men det du kjenner der er nok ryggen som flytta seg da hun sparka for foten er her nede.. men jaggu er han påståelig på at nei, det måtte være foten han kjente..:p
 
Jeg må le litt av samboer. Han holder på magen min og sier: oi.. der sparka hu.. og jeg sier: ja det gjorde hun, men det du kjenner der er nok ryggen som flytta seg da hun sparka for foten er her nede.. men jaggu er han påståelig på at nei, det måtte være foten han kjente..:p

Hehe, samboer her også blir litt paff når det er bevegelse :p og han synes det er utrolig rart at jeg sitter og snakker om at rumpa er på ene sida og føttene er på andre sida :p
 
Back
Topp