Hva gjør man mens man venter?

Hvordan går det ?

Det går greit, men vi venter fortsatt. Tilstanden for babyen er forverret, men jeg kjenner fortsatt litt liv av og til. Får se hvordan det ligger an til uka, håper det skjer noe da. Trøster meg med at hun ikke har det vondt inne i magen <3
 
Det går greit, men vi venter fortsatt. Tilstanden for babyen er forverret, men jeg kjenner fortsatt litt liv av og til. Får se hvordan det ligger an til uka, håper det skjer noe da. Trøster meg med at hun ikke har det vondt inne i magen <3

Huff, dette er så leit... Hadde så inderlig håpet på et mirakel for dere<3.... Hold oss oppdatert, sender mange klemmer.
 
Det går greit, men vi venter fortsatt. Tilstanden for babyen er forverret, men jeg kjenner fortsatt litt liv av og til. Får se hvordan det ligger an til uka, håper det skjer noe da. Trøster meg med at hun ikke har det vondt inne i magen <3
Ånei, dette er så utrolig trist å høre!! Men når det nå har gått såpass lang tid siden dere fikk vite dette først,- hun har ikke gått litt mer opp i vekt så de kan forsøke å redde henne da? Må være så ufattelig trist å gå og vente på at babyen skal dø.. :-( Sender over en god klem!
 
Ånei, dette er så utrolig trist å høre!! Men når det nå har gått såpass lang tid siden dere fikk vite dette først,- hun har ikke gått litt mer opp i vekt så de kan forsøke å redde henne da? Må være så ufattelig trist å gå og vente på at babyen skal dø.. :-( Sender over en god klem!

Ja, det er ganske trist. Veksten har stagnert veldig siste ukene, i tillegg til at lite fostervann og lite sutrstofftilførsel de siste ukene nok ikke har vært så bra heller. Jeg skulle ønske babyen hadde normal 26/27-ukers størrelse og kunne reddes, men det blir bare ikke sånn denne gangen.
Har nesten ikke kjent noe liv siden fredag nå, så jeg er ganske sikker på at hjertet har stoppet. Har ny kontroll i morgen, og er egentlig forberedt på at det blir fødsel denne uka. Er klar for å begynne sorgprosessen ordentlig og komme et skritt videre på veien [emoji173]️
Klem til deg og alle andre som har kommet med trøstende meldinger her :)
 
Ja, det er ganske trist. Veksten har stagnert veldig siste ukene, i tillegg til at lite fostervann og lite sutrstofftilførsel de siste ukene nok ikke har vært så bra heller. Jeg skulle ønske babyen hadde normal 26/27-ukers størrelse og kunne reddes, men det blir bare ikke sånn denne gangen.
Har nesten ikke kjent noe liv siden fredag nå, så jeg er ganske sikker på at hjertet har stoppet. Har ny kontroll i morgen, og er egentlig forberedt på at det blir fødsel denne uka. Er klar for å begynne sorgprosessen ordentlig og komme et skritt videre på veien [emoji173]️
Klem til deg og alle andre som har kommet med trøstende meldinger her :)

Det blir tross alt godt å komme videre. [emoji169] Jeg synes ventetiden mellom første abortpillen og innleggelsen var ulidelig lang og tung, så jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Synes du virker veldig sterk!
 
Det blir tross alt godt å komme videre. [emoji169] Jeg synes ventetiden mellom første abortpillen og innleggelsen var ulidelig lang og tung, så jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Synes du virker veldig sterk!

Tusen takk [emoji173]️
 
Det er en utrolig tøff tid dere står i, og videre skal igjennom! Bare husk å bruke tiden etter fødselen så godt som mulig, og skap de minnene dere kan. De er gull verdt videre i prosessen, hvertfall er de det for min del! Vi fødte stille i september, og jeg ser daglig tilbake på bilder fra det første døgnet. :Heartpink
 
Ja, det er ganske trist. Veksten har stagnert veldig siste ukene, i tillegg til at lite fostervann og lite sutrstofftilførsel de siste ukene nok ikke har vært så bra heller. Jeg skulle ønske babyen hadde normal 26/27-ukers størrelse og kunne reddes, men det blir bare ikke sånn denne gangen.
Har nesten ikke kjent noe liv siden fredag nå, så jeg er ganske sikker på at hjertet har stoppet. Har ny kontroll i morgen, og er egentlig forberedt på at det blir fødsel denne uka. Er klar for å begynne sorgprosessen ordentlig og komme et skritt videre på veien [emoji173]️
Klem til deg og alle andre som har kommet med trøstende meldinger her :)
Skjønner... Jeg er imponert over at dere uansett bare har latt naturen få gå sin gang! Det er tøffe tak.. Men jeg skjønner at det blir godt nå å få komme "videre" i dette! Håper dere får laget mange minner og at det tross alt kan bli noe fint i det vonde. :Heartbigred
 
Dette lurer jeg også på. Var på UL i går og fikk beskjed om at babyens hodeskalle ikke var vokst sammen som den skulle, og at hjernen var tæret bort. Er 17+5 i dag, og venter på beskjed om når vi skal inn til samtale med nemnd. Enten onsdag eller fredag. Så må vi bare vente på neste beskjed, når vi kan komme inn på sykehuset. Setter veldig stor pris på litt info, samme hva det er.
 
Dette lurer jeg også på. Var på UL i går og fikk beskjed om at babyens hodeskalle ikke var vokst sammen som den skulle, og at hjernen var tæret bort. Er 17+5 i dag, og venter på beskjed om når vi skal inn til samtale med nemnd. Enten onsdag eller fredag. Så må vi bare vente på neste beskjed, når vi kan komme inn på sykehuset. Setter veldig stor pris på litt info, samme hva det er.

Veldig trist å høre! Det du må igjennom er rett og slett forferdelig.

Bare å spørre om hva som helst. Jeg tok senabort i uke 21, så kan fortelle hvordan det var for meg. Vi valgte å snakke med nemnden selv om man ikke må det. De var ikke i tvil om at aborten skulle innvilges, diagnosen var uforenlig med liv. Jeg fikk den første tabletten like etterpå, mifegyne heter den vel. Så kom jeg inn igjen noen dager senere, ble innlagt og fikk cytotec (gir rier) med jevne mellomrom til babyen var født. Tok ca 6 timer, men det varierer nok hvor lang tid det tar. Selve fødselen gikk bedre enn jeg fryktet. Fikk masse smertestillende, så hadde ingen smerter. Vi valgte å se babyen etterpå, og bestemt at han skulle legges på minnelund der det ligger mange for tidlig fødte barn. Ellers vil jeg anbefale deg å spørre jordmor og andre på sykehuset om alt du lurer på mens du er der.
 
Veldig trist å høre! Det du må igjennom er rett og slett forferdelig.

Bare å spørre om hva som helst. Jeg tok senabort i uke 21, så kan fortelle hvordan det var for meg. Vi valgte å snakke med nemnden selv om man ikke må det. De var ikke i tvil om at aborten skulle innvilges, diagnosen var uforenlig med liv. Jeg fikk den første tabletten like etterpå, mifegyne heter den vel. Så kom jeg inn igjen noen dager senere, ble innlagt og fikk cytotec (gir rier) med jevne mellomrom til babyen var født. Tok ca 6 timer, men det varierer nok hvor lang tid det tar. Selve fødselen gikk bedre enn jeg fryktet. Fikk masse smertestillende, så hadde ingen smerter. Vi valgte å se babyen etterpå, og bestemt at han skulle legges på minnelund der det ligger mange for tidlig fødte barn. Ellers vil jeg anbefale deg å spørre jordmor og andre på sykehuset om alt du lurer på mens du er der.

Høres helt likt ut som hos oss, bare at jeg var kortere på vei enn deg.
Jeg er så glad for at vi valgte å se jenta vår, men angrer på at vi ikke tok bilde :(
 
Dette lurer jeg også på. Var på UL i går og fikk beskjed om at babyens hodeskalle ikke var vokst sammen som den skulle, og at hjernen var tæret bort. Er 17+5 i dag, og venter på beskjed om når vi skal inn til samtale med nemnd. Enten onsdag eller fredag. Så må vi bare vente på neste beskjed, når vi kan komme inn på sykehuset. Setter veldig stor pris på litt info, samme hva det er.

Sender deg en stor klem. :Heartred
 
Ja, det er ganske trist. Veksten har stagnert veldig siste ukene, i tillegg til at lite fostervann og lite sutrstofftilførsel de siste ukene nok ikke har vært så bra heller. Jeg skulle ønske babyen hadde normal 26/27-ukers størrelse og kunne reddes, men det blir bare ikke sånn denne gangen.
Har nesten ikke kjent noe liv siden fredag nå, så jeg er ganske sikker på at hjertet har stoppet. Har ny kontroll i morgen, og er egentlig forberedt på at det blir fødsel denne uka. Er klar for å begynne sorgprosessen ordentlig og komme et skritt videre på veien [emoji173]️
Klem til deg og alle andre som har kommet med trøstende meldinger her :)

Hvordan har det gått med deg på kontroll i dag? ❤ Tenker sånn på deg!
 
Hvordan har det gått med deg på kontroll i dag? [emoji173] Tenker sånn på deg!

[emoji173]️[emoji173]️
Babyen er død nå og jeg er lagt inn for å sette i gang fødsel. Det er trist, men veldig forventet. Vi gleder oss til å se jenta vår, selv om det blir veldig trist. Samtidig føler vi begge to at hun er med oss i hjertene våre nå, og der vil hun alltid være [emoji173]️[emoji173]️
Legen sier at det med svært stor sannsynlighet vil gå bra neste gang, og det gir håp til fremtiden om ikke annet.
 
[emoji173]️[emoji173]️
Babyen er død nå og jeg er lagt inn for å sette i gang fødsel. Det er trist, men veldig forventet. Vi gleder oss til å se jenta vår, selv om det blir veldig trist. Samtidig føler vi begge to at hun er med oss i hjertene våre nå, og der vil hun alltid være [emoji173]️[emoji173]️
Legen sier at det med svært stor sannsynlighet vil gå bra neste gang, og det gir håp til fremtiden om ikke annet.

Godt at dere endelig kommer videre i sorgprosessen, tross alt. Lykke til med fødsel, håper det går så bra som det kan gå!
 
[emoji173]️[emoji173]️
Babyen er død nå og jeg er lagt inn for å sette i gang fødsel. Det er trist, men veldig forventet. Vi gleder oss til å se jenta vår, selv om det blir veldig trist. Samtidig føler vi begge to at hun er med oss i hjertene våre nå, og der vil hun alltid være [emoji173]️[emoji173]️
Legen sier at det med svært stor sannsynlighet vil gå bra neste gang, og det gir håp til fremtiden om ikke annet.

Uff :( kondolerer så mye kjære dere[emoji173]️
Men det er godt for dere å få sørge skikkelig nå, også etterhvert komme dere videre. Ta mye bilder, pass på å få hånd og fotavtrykk av sykehuset. Vi har en grav å gå til, og det er utrolig fint og ha ett sted å komme til. Anbefales[emoji173]️

Også når dere er klare for å prøve på nytt, så håper jeg alt går fint for dere[emoji173]️
 
:Heartred Utrolig trist at det måtte ende sånn. Men nå er i alle fall den grusomme ventetiden over, og etterhvert får dere tatt fatt på sorgprosessen.

Godt å høre at legen er optimist mtp et nytt forsøk, det gir jo et lite håp for framtiden om ikke annet. Selv om det er en fattig trøst oppi dette. Kanskje vi ses i ei termingruppe etterhvert. :Heartred
 
emoji173.png
emoji173.png

Babyen er død nå og jeg er lagt inn for å sette i gang fødsel. Det er trist, men veldig forventet. Vi gleder oss til å se jenta vår, selv om det blir veldig trist. Samtidig føler vi begge to at hun er med oss i hjertene våre nå, og der vil hun alltid være
emoji173.png
emoji173.png

Legen sier at det med svært stor sannsynlighet vil gå bra neste gang, og det gir håp til fremtiden om ikke annet.

Utrolig leit at det endte slik, Gnomemor... :( Håper fødselen går så bra som den kan i denne situasjonen. Måtte dere få så fin tid som mulig og få tatt avskjed fysisk, mens dere tar henne med dere videre i hjertene. Tenker på dere...

Stor klem :Heartred
 
Back
Topp