Jobb her , tv i dag heldigvis
Jobber du i TV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb her , tv i dag heldigvis
Sitter på jobb, kjenner forkjølelsen har blitt verre etter trening i går
Hendene blir sånn når det er kaldt, nå har jeg bestilt time hos legen.Uff der der så vondt ut! Håper det går bra!
Hva tenker du å diske opp med til morsdag da?
Sitter og venter på et viktig møte og føler jeg egentlig burde ha holdt sengen i dag![]()
Her må jeg få prøvd vårtøyet. Spent på hva frøkna går inn i av arvtøyet.
Fiiine puser[emoji7] [emoji173] har 2 som er tricolor selv[emoji3]
Ja, er sibirkatt, men egen rase som har nesten samme fargemønster som hellig birma. Denne rasen heter neva masqurade og er ikke så vanlig. Skal drive med avl på henne[emoji173] [emoji175]
Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.
God morgenhar ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]
Hendene blir sånn når det er kaldt, nå har jeg bestilt time hos legen.
Vi skal til min mor på morsdag og jeg sa jeg kunne bake men hun ville teste ut gelekake med gele uten sukker (eldorado har laget lavkarbogele, mamma har diabetes) så jeg fikk egentlig ikke bake heller...
Gave, usikker. Ofte fått bok...
Jeg og. Omtrent bare i påsken her!
Nå ligger jeg i senga. Sliiiiten etter kveldsvakt. Tror jeg kommer til å gå ned en del kg ILA første måneden i jobb. Går i 7t, og kjøleskapet er ikke tilgjengelig Hehehe
Tja vi syns det ihvertfall, men har jo ikke kontantstøtte for eksempel(men mye billigere bhg og helt annet beregning av når de er i bhg).
God morgen![]()
Hva skjer i dag?
Klart de trenger hjelp , er jo på en måte synd i de
Hva har dere for planer i dag?![]()
Er jo både koselig og god treningsform med ski da!