♫ Skravletråd februar ♫

Uff der der så vondt ut! Håper det går bra!
Hva tenker du å diske opp med til morsdag da?
Hendene blir sånn når det er kaldt, nå har jeg bestilt time hos legen.

Vi skal til min mor på morsdag og jeg sa jeg kunne bake men hun ville teste ut gelekake med gele uten sukker (eldorado har laget lavkarbogele, mamma har diabetes) så jeg fikk egentlig ikke bake heller...

Gave, usikker. Ofte fått bok...

God morgen :-) har ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]

Hendene blir sånn når det er kaldt, nå har jeg bestilt time hos legen.

Vi skal til min mor på morsdag og jeg sa jeg kunne bake men hun ville teste ut gelekake med gele uten sukker (eldorado har laget lavkarbogele, mamma har diabetes) så jeg fikk egentlig ikke bake heller...

Gave, usikker. Ofte fått bok...

Det høres bra ut! Hvilken bok blir det?
Og du da, hva pleier du å få på morsdag? Håper du blir gjort stas på du og!

Tja vi syns det ihvertfall, men har jo ikke kontantstøtte for eksempel(men mye billigere bhg og helt annet beregning av når de er i bhg).

Men sånn som jeg fikk jo aldri benyttet meg av kontantstøtten... så for meg ville det vært bedre. Vært på studietur til Stockholm faktisk. Sett på to barnehager der.

Er jo både koselig og god treningsform med ski da!

Vet... burde gå oftere. Svigerfamilien er langrennsfantaster. Her går det både i Birken og Marcialonga. Og meg da: kun på kosetur i påskeuka. Hehe. Jeg er mer en alpintjente. Liker fart!

Back
Topp