♫ Skravletråd februar ♫

Ikke godt nei. Vondt at jeg tok på. Klarte ikke strekke den ut, bedre i dag etter at han sov med søstra sin kortison og tykt lag fet krem med hansker over i natt. Erfaring tilsier at det blir vondere i løpet av dagen og bedre om natta. Upraktisk med sånne hansker på dagen men sier at han ikke kan gå ute uten noe på hendene i alle fall. Får ringe legen og høre, åpner ikke telefonen før ni og da er det et jag med kø... Så jeg ringer om en liten stund tenker jeg.
Huff stakkar. God bedring til han.

Her må jeg få prøvd vårtøyet. Spent på hva frøkna går inn i av arvtøyet.

Måtte hente eldstemann i bhg litt tidligere enn vanlig, fikk telefon om at han har feber :/
Han som gikk glipp av Luciafeiring i desember pga sykdom, kan se ut som at han kanskje går glipp av karneval i morgen også.. :(

Å nei, så kjipt![emoji20]
Masse god bedring!

Vaske vaske.... blæ! Jeg er så lei. Og så må vi på ann igjen før visning om 1 1/2 uke sånn ca. Tenk om vi bare kunne reist til syden nå da :P i 2 uker... kommet hjem når alt var over :P

Er litt jobb å selge bolig ja[emoji4]
Ingen som kan hjelpe deg litt?

Skjer nok dessverre igjen, ei inne på en Facebook gruppe gjorde det samme.
Hun fulgte da med i hele svangerskapet sa at ungen døde rett før termin og lagde en skikkelig trist historie og latet etterhvert som om hun var gravid igjen.
Tror de som gjør sånt virkelig trenger hjelp! For absolutt ikke sunt!

I all verden. Det er helt sykt. Off håper sånne folk (ikke bli sinte nå) aldri får barn. Psykopater. Usj.

Hva har dere for planer i dag? :)

Morn morn! Vi endte opp med å sove på hotell i natt. Hytta var altfor kald for mini så svigermor hadde booket rom til oss. Det er hverdagsluksus det... mannen er nede og varmer hytta mens jeg og mini sitter på hotellfrokost [emoji5]

Tror det blir mest hyttekos i dag. Knallværet kommer i morgen, da blir det skitur!

God morgen.

Ingen store planer her i dag.

Ringe legen og høre hva vi skal smøre disse med
b5ea8c33480c0277ff021722232b4852.jpg

Muligens en tur til legen/apoteket som følge av det. Rydde/vaske kjøkkenet videre, det ble ikke gjort på en dag nei, jmf den store masterplanen min.
Og så er det helg. Tacofredag, men venter på å få vite om mannen kommer hjem til å spise med oss eller ei.

Også har jeg visst lovet min bror at jeg står for morsdagsoppmerksomhet til mamma så jeg må finne på noe der også

Uff der der så vondt ut! Håper det går bra!
Hva tenker du å diske opp med til morsdag da?

Back
Topp