Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke se vekk i fra det. Vært mye rare mennesker her... men glemmer aldri saken fra 2010/11. Uffmange som ble såret da.
Ha ha så braKjekt å vite, skal prøve å opprettholde det inntrykket [emoji6]
En falsk bruker som overhode ikke var den hun utga seg for å være. Kom veldig tett inn på to andre medlemmer her, som delte alt. De ble svært såret da det viste seg at dette var en jente, uten barn (og muligens psykiske problemer). Hun var svært aktiv her på forumet.
12539 skritt +1.5 t fotballtrening
Sier meg fornøyd med dagens aktivitet![]()
Oida. Får håpe det ikke skjer igjen!![]()
Har gjort detMå legge deg då![]()
Det er lenge siden jeg har stått på [emoji13]
Kan være umulig jeg også men ikke så mye som mange andre her inne som virker som om de med vilje må provosereBlir koko jeg når alt skal veis og vrebges på
Tja vi syns det ihvertfall, men har jo ikke kontantstøtte for eksempel(men mye billigere bhg og helt annet beregning av når de er i bhg).Er vell bedre enn her det da?
Skjer nok dessverre igjen, ei inne på en Facebook gruppe gjorde det samme.Oida. Får håpe det ikke skjer igjen!![]()
Hva skjer i dag?Er vell sovetid! Mye som skjer i morgen! Snakkes damer [emoji173][emoji173]
God morgenGod morgen![]()
Klart de trenger hjelp , er jo på en måte synd i deSkjer nok dessverre igjen, ei inne på en Facebook gruppe gjorde det samme.
Hun fulgte da med i hele svangerskapet sa at ungen døde rett før termin og lagde en skikkelig trist historie og latet etterhvert som om hun var gravid igjen.
Tror de som gjør sånt virkelig trenger hjelp! For absolutt ikke sunt!
Som sagt diskusjoner er jeg med på men ja noen tar helt avKan være umulig jeg også men ikke så mye som mange andre her inne som virker som om de med vilje må provosere