Vi i 20-åra som prøver!

Jeg er 24 år, det samme er samboer. Vi er forlovet og har ett barn på 9 mnd fra før. Jeg ammer fortsatt så frykter prøvingen tar litt tid denne gang[emoji28] Vi eier en relativt stor enebolig, stor hage i ett hyggelig og barnevennlig nabolag. Veldig fornøyde med det, så nå er søskenforsøk på gang![emoji4][emoji4] Har alltid ønsket litt tette barn, så krysser fingrene [emoji4]

Jepp.. da var jo nok en pp tilbakelagt.. nå har jeg fått ordnet meg med rekvisisjon fra gyn til blodprøvetaking i morgen og time til undersøkelse den 28.feb ! Nå skal vi ta knekken på denne lange syklusen! Håper di finner årsaken og at de kan hjelpe meg sånn at syklusen kommer i gjenge! [emoji4] man gleder seg jo ikke akkurat til innvendig ul og undersøkelse.. men jeg føler meg lettet som har klart å mote meg opp til å fikse meg time. Flere som har vært hos spiren fertilitetsklinikk i trondheim? :)

8f9bc54406351dbd2e0c5d37391d1e82.jpg

(Beklager dårlig bilde)
Nå er jeg snart 2 uker over forventet mens og den har enda ikke dukket opp og testene er fremdeles blendahvite. Jeg er småkvalm, øm i puppene, trøtt og tisser ofte, men alt kan jo være en innbilning :( hater dette!

8f9bc54406351dbd2e0c5d37391d1e82.jpg

(Beklager dårlig bilde)
Nå er jeg snart 2 uker over forventet mens og den har enda ikke dukket opp og testene er fremdeles blendahvite. Jeg er småkvalm, øm i puppene, trøtt og tisser ofte, men alt kan jo være en innbilning :( hater dette!

Jeg er i akkurat samme båt som deg.. utrolig kjedelig og frustrende å ikke vite...

Jeg er 22 år gammel, og samboeren min er 29. Sammen bor vi i Sverige og har en liten jente på 6 mnd og nå prøver vi på nr 2 :) samboer jobber fast som energimontør og jeg går hjemme med datteren.

Hei alle sammen Jeg er 24 år og samboeren min er 26 år, vi er i PP10 og er 4 dager for sen denne måneden! Prøver å vente så lenge som mulig før jeg tar en test, da vi forrige måned tok test 2 dager etter IKM og jeg fikk mens dagen etter! Har vært litt kvalm de siste dagene og har veldig ømme pupper, men typisk at alt bare er innbilning Har avtalt møte hos Spiren fertilitetsklinikk i trondheim når jeg får mens, da vi ønsker å sjekke oss! Noen andre som har vært der? Klem

Jeg er i akkurat samme båt som deg.. utrolig kjedelig og frustrende å ikke vite...
Veldig frustrerende! Om jeg ikke har fått mensen på mandag så kjøper jeg butikktest og tester på tirsdag. Hater denne usikkerheten...

Hei alle sammen Jeg er 24 år og samboeren min er 26 år, vi er i PP10 og er 4 dager for sen denne måneden! Prøver å vente så lenge som mulig før jeg tar en test, da vi forrige måned tok test 2 dager etter IKM og jeg fikk mens dagen etter! Har vært litt kvalm de siste dagene og har veldig ømme pupper, men typisk at alt bare er innbilning Har avtalt møte hos Spiren fertilitetsklinikk i trondheim når jeg får mens, da vi ønsker å sjekke oss! Noen andre som har vært der? Klem
Oi, så spennende da! Spent på å høre om du er gravid. Krysser fingrene for deg:happy:

Vi er i pp3, 3 dager over ikm , helt til tidligere Idag . Rødt på papiret, satt inn en tampong men var ingenting på den omtrent senere ... noen som har opplevd lignende ? Og vært preggis?

Jeg er 22 år gammel, og samboeren min er 29. Sammen bor vi i Sverige og har en liten jente på 6 mnd og nå prøver vi på nr 2 :) samboer jobber fast som energimontør og jeg går hjemme med datteren.

Skrev dette tidligere idag, bare 1 time senere så var testen positiv [emoji85] forhåpentligvis så sitter spira og vi blir 4 i oktober [emoji173]️

Hei :) jeg har ikke vært der, men har time der nå den 28.feb! Ønsker å finne ut av hvorfor jeg har såpass lange sykluser som jeg har og hvorfor egget ikke fester seg (kjemisk to ganger) nå. De virker veldig hyggelige og imøtekommende [emoji4] Lykke til [emoji4]

Hei :) jeg har ikke vært der, men har time der nå den 28.feb! Ønsker å finne ut av hvorfor jeg har såpass lange sykluser som jeg har og hvorfor egget ikke fester seg (kjemisk to ganger) nå. De virker veldig hyggelige og imøtekommende [emoji4] Lykke til [emoji4]
Det blir nok deilig med noen svarxsmile9! Tok 2 graviditetstester i går (måtte ta en clearblue fordi typen mente den første ikke var bra nokxsmile8:rolleyes:) og de var negative. Tenker å ta test igjen ila neste uke om mensen ikke dukker opp

Jeg er også halvveis oppi denne båten. Tror jeg har gått noen dager over ikm nå, men ikke så mye som to uker over da, men helt blendahvite tester og ingen TR i sikte. Har litt symptomer også. Blir gal av å bare gå rundt og vente på det ene eller det andre...:rolleyes:

Blææææh, i helga er det 3 uker siden jeg skulle fått mensen, men enda ikke sett noe til den og testene er negative [emoji31]

Back
Topp