Middagsgjestene har akkurat gått. Sitter i lenestolen og slapper av med derehva med deg?
Hva serverte du gjestene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Middagsgjestene har akkurat gått. Sitter i lenestolen og slapper av med derehva med deg?
Hva serverte du gjestene?
Komiserie, en politiavdeling i New York. Jeg synes den er ganske kul og underholdendeNei. Hva slags type serie er det?
Hjemmelaget lasagne. Men med Squash i stedet for pasta og mascarpone/cottage cheese blanding i stedet for hvit saus. Og med karbonadedeig, tomatpuré, løk, hvitløk og chilli.
Hvitløksbrød og en enkel grønn salat ved siden av.
Bær og vaniljekesam til dessert.
Hverdagsmiddag. Ikke entrecôte liksom men digg![]()
Ammer, as usualGod kveldhva gjør dere ?
Kult! Bilde?Farget håret rosa og nå ser jeg farmen [emoji13]
Kult! Bilde?![]()
Wow! Hørtes digg ut. Og for en sunn vri dafalt det i smak?
Haha, vet ikke om det er verdt å vise [emoji13][emoji13]
Ja! Litt stolt da. Det er jo utrolig gøy å lage mat folk liker.![]()
Ja, gleder meg så til å få større kjøkken nå snart [emoji1319][emoji1319]
Ah kjøkkenet er mitt favorittrom! Er kjøkkenet stort i det nye hjemmet? Kjøkkkenøy? (Det er nemlig min drøm [emoji6])
Oi spenstig! [emoji2]
Ja, får ikke gjort så mye annet enn å vente å se[emoji106] [emoji4]Vi får vente og se. Dvs rett og slett prøve når/dersom det er kaldt i helga og se hvor lenge de varer. Evt prøve igjen om det blir kaldere.
Ikke kjøkkenøy nei, men stort og fint og mulighet for å bygge litt på![]()
Er bare sånn nyhet på vita"wash out"
2-3 vask så er den vekk sies det
![]()
HeheHaha, vet ikke om det er verdt å vise [emoji13][emoji13]
Dexter er bra[emoji106]Åå, luksusfellen liker jeg jo. Hadde glemt denmen ellers er favorittene Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Suits og Greys Anatomy
så gjerne noe som ligner noen av de
![]()