♫ Skravletråd februar ♫

Omelette med masse gode grønnsaker og ost+skinke:)

Nudler med et egg i (heller i et rått egg i de kokende nudlene), litt purre, kinakål og sesamfrø?

Omelett med skinken ost og løk?

Toast med løk, tomat, skinke og ost?

Takk for tips, begge to. :) Det endte med at jeg laget meg litt sushi. :D

Ble litt overrasket over dette med egget i nudlene, mammatil2prinsesser&1prins. Det er noe som er helt vanlig der jeg kommer fra, men aldri hørt/sett noen gjort det her i Norge. Mannen og jeg bruker det veldig ofte, nudler fra mitt hjemland (ordentlig spicy) + egg ++ når vi skal bare ha noe kjapt. :)

Ble litt overrasket over dette med egget i nudlene, mammatil2prinsesser&1prins. Det er noe som er helt vanlig der jeg kommer fra, men aldri hørt/sett noen gjort det her i Norge. Mannen og jeg bruker det veldig ofte, nudler fra mitt hjemland (ordentlig spicy) + egg ++ når vi skal bare ha noe kjapt. :)
Hehe, har spist det siden jeg var lita, pluss masse annen japansk mat (pappa var sammen med ei som kom fra Japan i 9 år) masse digg mat[emoji3] Liker enkel, men god mat med mye smak[emoji106] Sushi er digg, elsker spesielt nudler med tørket tang i og. Sukkertang er det vel!? Artig[emoji3]

Og er mest glad i glassnudler (gjennomsiktige nudler)[emoji5]

Hehe, har spist det siden jeg var lita, pluss masse annen japansk mat (pappa var sammen med ei som kom fra Japan i 9 år) masse digg mat[emoji3] Liker enkel, men god mat med mye smak[emoji106] Sushi er digg, elsker spesielt nudler med tørket tang i og. Sukkertang er det vel!? Artig[emoji3]

Høres utrolig godt ut. Det må jeg teste en dag

Da blir det vel å sette igang med middag snart[emoji4] blir rester fra igår, mexikansk gryte. Hadde litt mais og løk i. Blander det med pasta, tomater, paprika og løk. Heller i en ildfast form og ost på toppen, inn i ovnen på 180 grader 15 min til osten er smeltet. Serveres med rundstykker og salat!

Høres supergodt ut![emoji2]

For å toppe dagen som er kjent som ukas travleste, jmf mitt forrige innlegg, snuppa akkurat målt til 37,7

Det var hun i morges også, men siden det gikk ned en halv grad i løpet av morgenen antok vi det kom av dusjen.

Får følge med henne

Håper virkelig ikke hun blir syk[emoji4]

Høres utrolig godt ut. Det må jeg teste en dag
Er veldig digg[emoji4] tror det enten er sånn at man digger smaken eller så liker man det ikke i det hele tatt, enten eller[emoji5]

Back
Topp