Sliten mammaSupermamma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten mammaSupermamma![]()
Omelette med masse gode grønnsaker og ost+skinke![]()
Nudler med et egg i (heller i et rått egg i de kokende nudlene), litt purre, kinakål og sesamfrø?
Omelett med skinken ost og løk?
Toast med løk, tomat, skinke og ost?
Hehe, har spist det siden jeg var lita, pluss masse annen japansk mat (pappa var sammen med ei som kom fra Japan i 9 år) masse digg mat[emoji3] Liker enkel, men god mat med mye smak[emoji106] Sushi er digg, elsker spesielt nudler med tørket tang i og. Sukkertang er det vel!? Artig[emoji3]Takk for tips, begge to.Det endte med at jeg laget meg litt sushi.
Ble litt overrasket over dette med egget i nudlene, mammatil2prinsesser&1prins. Det er noe som er helt vanlig der jeg kommer fra, men aldri hørt/sett noen gjort det her i Norge. Mannen og jeg bruker det veldig ofte, nudler fra mitt hjemland (ordentlig spicy) + egg ++ når vi skal bare ha noe kjapt.![]()
Og er mest glad i glassnudler (gjennomsiktige nudler)[emoji5]Takk for tips, begge to.Det endte med at jeg laget meg litt sushi.
Ble litt overrasket over dette med egget i nudlene, mammatil2prinsesser&1prins. Det er noe som er helt vanlig der jeg kommer fra, men aldri hørt/sett noen gjort det her i Norge. Mannen og jeg bruker det veldig ofte, nudler fra mitt hjemland (ordentlig spicy) + egg ++ når vi skal bare ha noe kjapt.![]()
Hehe, har spist det siden jeg var lita, pluss masse annen japansk mat (pappa var sammen med ei som kom fra Japan i 9 år) masse digg mat[emoji3] Liker enkel, men god mat med mye smak[emoji106] Sushi er digg, elsker spesielt nudler med tørket tang i og. Sukkertang er det vel!? Artig[emoji3]
Da blir det vel å sette igang med middag snart[emoji4] blir rester fra igår, mexikansk gryte. Hadde litt mais og løk i. Blander det med pasta, tomater, paprika og løk. Heller i en ildfast form og ost på toppen, inn i ovnen på 180 grader 15 min til osten er smeltet. Serveres med rundstykker og salat!
Og DA kom hodepinen... Som en konsekvens av at jeg ikke drakk kaffe i går og hittil i dag.![]()
For å toppe dagen som er kjent som ukas travleste, jmf mitt forrige innlegg, snuppa akkurat målt til 37,7
Det var hun i morges også, men siden det gikk ned en halv grad i løpet av morgenen antok vi det kom av dusjen.
Får følge med henne
Holder seg sånn halvvarm ser det ut tilHåper virkelig ikke hun blir syk[emoji4]
Hva har skjedd med appen ?
Var helt okei, er ikke så glad i pasta, men Unga og mannen synes det er så godt[emoji4]Høres supergodt ut![emoji2]
Er veldig digg[emoji4] tror det enten er sånn at man digger smaken eller så liker man det ikke i det hele tatt, enten eller[emoji5]Høres utrolig godt ut. Det må jeg teste en dag
Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT?![]()
OJ stakkars![]()
Hehe, nei, ikke med en arm slengt i ansiktet brått[emoji85] [emoji23] håper på en bedre natt i natt. Gått i et i hele dag, da? Hva jobber du med?[emoji5]
Da var det sikkert deilig å komme hjem![emoji16]
Bedre allerede...omgangssyken. spydd 3 ganger i dag, men ikke siden ca. 13.00 i dag heldigvis. Så er bedre.Uff da...[emoji20] håper han kommer i form igjen kjapt!
Holder seg sånn halvvarm ser det ut til
SoverEr hun i humør da?[emoji4]
Var helt okei, er ikke så glad i pasta, men Unga og mannen synes det er så godt[emoji4]