Strikke inspirasjon

Holder på å prøve å finne noen super enkle oppskrifter for en nybegynner :P elsker å strikke, men har aldri fullført noe.. begynte på ett pledd når eldste var i magen, han er snart 2 år og det er ikke ferdig for å si det slik :P

Holder på å prøve å finne noen super enkle oppskrifter for en nybegynner [emoji14] elsker å strikke, men har aldri fullført noe.. begynte på ett pledd når eldste var i magen, han er snart 2 år og det er ikke ferdig for å si det slik :P
Eg kjøpte ei bok som het strikk til de minste, med strikke og hekle skole. Kan anbefales [emoji4]

Det forstår eg! Var super lett å forstå oppskriftene! Er utruligt gøy å strikka til de minste [emoji4]

Har du link? Jeg søkte men finner bare en bok som heter strikk til de aller minste nøstebarna, hvor det står at det er til premature :)

Dere som kanskje har litt peiling.. det er oppskrifter man ikke skal dele fritt rundt seg fra bøker og hefter man har kjøpt, sant? Gjelder dette bilder i bøkene også? Altså, bilder av ferdig produkt uten oppskriften?

For ein fantastisk tråd! Eg elske å strikka! Skal venta lenger denna gangen før eg går i gang med ett praktisk prosjekt. Har mange gode idéar i hode klart alt. Syns nesten det er enklare å laga oppskriftå sjøl enn å følge ei prefabrikkert.. De har liksom feil str iforhold til det skulle blitt [emoji14]

Jeg strikker også bare uten oppskrift :)

Hva er du tenkte å dele da?
Har noen strikkebøker med like oppskrifter, bare at resultatet blir anerledes. Så hadde lyst å dele bilder av verkene, for så å se hva dete syns om du skjønner [emoji14] jeg klarer nemlig ikke å bestemme meg.. uff

Akkurat DET er da vel innafor :) dele bilder blir jo mer som reklame for dem ;)

Back
Topp