LilleFersken <3
Betatt av forumet
TakkBara å spør om du står fast, eg svare gladlig [emoji4]
Da fins det gjerne håp for at eg klare detFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkBara å spør om du står fast, eg svare gladlig [emoji4]
Da fins det gjerne håp for at eg klare detEg kjøpte ei bok som het strikk til de minste, med strikke og hekle skole. Kan anbefales [emoji4]Holder på å prøve å finne noen super enkle oppskrifter for en nybegynner [emoji14] elsker å strikke, men har aldri fullført noe.. begynte på ett pledd når eldste var i magen, han er snart 2 år og det er ikke ferdig for å si det slik![]()
Ja det er bare å prøve [emoji4]TakkDa fins det gjerne håp for at eg klare det
Eg kjøpte ei bok som het strikk til de minste, med strikke og hekle skole. Kan anbefales [emoji4]
Det forstår eg! Var super lett å forstå oppskriftene! Er utruligt gøy å strikka til de minste [emoji4]Takk, må få kjøpt den trur jeg [emoji14] har kjøpt en sånn strikkebok til barnehagebarn.. men vil ha en til babyer også![]()
Det forstår eg! Var super lett å forstå oppskriftene! Er utruligt gøy å strikka til de minste [emoji4]
Eg tenkte de minste som 0mnd+, har dessverre aldri sett prematur oppskrifter.. Utruligt dumt si utvalget av klær der er mindre å mye dyrere..Har du link? Jeg søkte men finner bare en bok som heter strikk til de aller minste nøstebarna, hvor det står at det er til premature![]()
Nydelig

For ein fantastisk tråd! Eg elske å strikka! Skal venta lenger denna gangen før eg går i gang med ett praktisk prosjekt. Har mange gode idéar i hode klart alt. Syns nesten det er enklare å laga oppskriftå sjøl enn å følge ei prefabrikkert.. De har liksom feil str iforhold til det skulle blitt [emoji14]
Ingen som vet?Dere som kanskje har litt peiling.. det er oppskrifter man ikke skal dele fritt rundt seg fra bøker og hefter man har kjøpt, sant? Gjelder dette bilder i bøkene også? Altså, bilder av ferdig produkt uten oppskriften?
Tror egentlig det gjelder oppskriften i seg selv. Bildene finner man gjerne p nettstedene til de som har oppskriftenIngen som vet?
Er det jeg og tror, men ble brått usikker [emoji14] uff..Tror egentlig det gjelder oppskriften i seg selv. Bildene finner man gjerne p nettstedene til de som har oppskriften
Hva er du tenkte å dele da?Er det jeg og tror, men ble brått usikker [emoji14] uff..
Har noen strikkebøker med like oppskrifter, bare at resultatet blir anerledes. Så hadde lyst å dele bilder av verkene, for så å se hva dete syns om du skjønner [emoji14] jeg klarer nemlig ikke å bestemme meg.. uffHva er du tenkte å dele da?