Strikke inspirasjon

Kan jeg som hekler også mingle med dere? [emoji16] Jeg kan strikke altså, og holder på med et ullteppe som ikke ble ferdig til førstemann [emoji16] Men jeg elsker å hekle små sko, og denne gangen skal jeg absolutt hekle et blomsterteppe!

e0c9ae0a9ae24257d9f222690ff4b52a.jpg

Kan jeg som hekler også mingle med dere? [emoji16] Jeg kan strikke altså, og holder på med et ullteppe som ikke ble ferdig til førstemann [emoji16] Men jeg elsker å hekle små sko, og denne gangen skal jeg absolutt hekle et blomsterteppe!
Kan du lære meg å hekle på dummy språk? [emoji23] det der så vannvittig fint ut!

Kan du lære meg å hekle på dummy språk? [emoji23] det der så vannvittig fint ut!

Hehehe, jeg er selvlært via YouTube [emoji23] Det er nok lettere å lære der enn å høre på meg [emoji38]
Men ja, det er så sinnsykt mye fint man kan hekle! Masse fine kosedyr også, det tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne gangen også!

Blei skikkelig i tvil sjøl, men kan vel ikke være verre enn å legge ut skryte bilder av ferdig produkt? Det er jo ved å bære plaggene å fortelle hvilken oppskrift det er som oppfordrer andre til å kjøpe oppskriftene og garnet. Bara ein tanke
Ja, der sa du noe.. du har et godt poeng der :)
Hehehe, jeg er selvlært via YouTube [emoji23] Det er nok lettere å lære der enn å høre på meg [emoji38]
Men ja, det er så sinnsykt mye fint man kan hekle! Masse fine kosedyr også, det tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne gangen også!
Har du tips til gode youtube filmer da? Føler alt er gresk sånn av de jeg har sett [emoji14] kunne å hekle før og slike runde duker er null problem, men sånt teppe var helt fantastisk fint!

Kommer til å hekle jeg og :happy:

Jeg elsker å strikke. Nå strikker jeg en del på bestilling, så gleder meg til jeg er ferdig med det slik at jeg kan starte med kjønnsnøytral babystrikk ❤Etter ul blir det mer jente/gutteplagg.

• Liker
Reactions: M14

Jeg er også en hekler :)

Så gøy med så mange strikkeglade her inne. Jeg elsker å strikke og har liste langt som et vondt år med ting jeg vil lage til ny baby. Strikka ferdig teppe i prøveperioden og har litt småplagg liggende. Foreløbig er alt i nøytrale farger. Gleder meg til å kunne bruke blått eller rosa. Digger Lene Holme Samsøe sine oppskrifter og vil gjerne strikke alt sammen [emoji5]

• Liker
Reactions: M14
Jeg har så lyst til å lære å strikke og hekle! [emoji7] noen som har tips til å komme i gang? [emoji16]

jeg strikket litt til lillegutt før han ble født.. Måtte få tiden til å gå. Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på et mor signe teppe, men er det noen som vet hva det vil si å legge inn et kast på slutten av pinnen?? Skal kjøpe garn etterpå tenkte jeg, det står i oppskriften at det holder meg 200g garn av to tråds merino garn. Og det skal på pinne nr 6, skal jeg kjøpe rundpinne da eller?? Det er jo egentlig en nøstebarns oppskrift så dette to tråds merino garnet er jo nøstebarn garn, hva kan jeg bruke i stede?? Må ha noe mykt, som helst ikke klør :D

Jeg har så lyst til å lære å strikke og hekle! [emoji7] noen som har tips til å komme i gang? [emoji16]
Gå innom en strikkebutikk og spør etter garn, pinner og en enkel oppskrift. De fleste enkle oppskrifter får du hvis du kjøper garn.
Tro det eller ei, men jeg synes ensfargede votter er det enkleste å begynne med, fant en fin video på YouTube med steg-for-steg jeg satt og fulgte [emoji16]

Back
Topp