Hihi, får håpe detAkkurat DET er da vel innafordele bilder blir jo mer som reklame for dem
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, får håpe detAkkurat DET er da vel innafordele bilder blir jo mer som reklame for dem
![]()
JaHihi, får håpe detfinne frem bøkene igjen kanskje
Oj, så fint
Kan du lære meg å hekle på dummy språk? [emoji23] det der så vannvittig fint ut!Kan jeg som hekler også mingle med dere? [emoji16] Jeg kan strikke altså, og holder på med et ullteppe som ikke ble ferdig til førstemann [emoji16] Men jeg elsker å hekle små sko, og denne gangen skal jeg absolutt hekle et blomsterteppe!
Blei skikkelig i tvil sjøl, men kan vel ikke være verre enn å legge ut skryte bilder av ferdig produkt? Det er jo ved å bære plaggene å fortelle hvilken oppskrift det er som oppfordrer andre til å kjøpe oppskriftene og garnet. Bara ein tankeIngen som vet?
Kan du lære meg å hekle på dummy språk? [emoji23] det der så vannvittig fint ut!
Ja, der sa du noe.. du har et godt poeng derBlei skikkelig i tvil sjøl, men kan vel ikke være verre enn å legge ut skryte bilder av ferdig produkt? Det er jo ved å bære plaggene å fortelle hvilken oppskrift det er som oppfordrer andre til å kjøpe oppskriftene og garnet. Bara ein tanke
Har du tips til gode youtube filmer da? Føler alt er gresk sånn av de jeg har sett [emoji14] kunne å hekle før og slike runde duker er null problem, men sånt teppe var helt fantastisk fint!Hehehe, jeg er selvlært via YouTube [emoji23] Det er nok lettere å lære der enn å høre på meg [emoji38]
Men ja, det er så sinnsykt mye fint man kan hekle! Masse fine kosedyr også, det tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne gangen også!
Ja, der sa du noe.. du har et godt poeng der![]()
Har du tips til gode youtube filmer da? Føler alt er gresk sånn av de jeg har sett [emoji14] kunne å hekle før og slike runde duker er null problem, men sånt teppe var helt fantastisk fint!
Kommer til å hekle jeg ogKan jeg som hekler også mingle med dere? [emoji16] Jeg kan strikke altså, og holder på med et ullteppe som ikke ble ferdig til førstemann [emoji16] Men jeg elsker å hekle små sko, og denne gangen skal jeg absolutt hekle et blomsterteppe!

Takker [emoji5] får prøve meg litt frem å se om jeg får til noe!Full instruksjon på denne siden her!
http://tusenideer.no/har-du-lyst-ti...an-du-se-hvordan-du-hekler-de-sote-blomstene/
Kan jeg som hekler også mingle med dere? [emoji16] Jeg kan strikke altså, og holder på med et ullteppe som ikke ble ferdig til førstemann [emoji16] Men jeg elsker å hekle små sko, og denne gangen skal jeg absolutt hekle et blomsterteppe!
Jeg hekler også [emoji4]Jeg er også en hekler![]()
Gå innom en strikkebutikk og spør etter garn, pinner og en enkel oppskrift. De fleste enkle oppskrifter får du hvis du kjøper garn.Jeg har så lyst til å lære å strikke og hekle! [emoji7] noen som har tips til å komme i gang? [emoji16]