He he vil også ha mer snøVi har ikke noe snø å skryte av.. Skulle ønske der var litt mer snø, da hadde vi hatt påskestemning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he vil også ha mer snøVi har ikke noe snø å skryte av.. Skulle ønske der var litt mer snø, da hadde vi hatt påskestemning![]()
Du må prioritereJeg vet....[emoji20] døgnet har ikke nok timer til all denne klesvasken....
Egentlig ikke, men jeg må ta noe, er fryktelig rotete her nå
Blir jo ikke morsomt når det er så lett[emoji12]
Vel han burde ha sovet 1-2 timer til [emoji14] men men vi spiste litt is og nå fikk han leke med støvsugeren så da er han fornøyd HeheSer deg innimellom da[emoji1]
Kos deg med T!
Mhm det gjør viDuuu... du har jo oss her. Vi støtter deg! You go girl!
Det er den ja
Da var de endelig ute av døren.
Må få ryddet litt før Lille U våkner og jeg må sette pizza-deigen...
Er det ja, og hun burde lære rimelig fort for mannen kan faktisk ikke være med på legetime når vi reiser hjem. Eventuelt finne ny lege til henne hele tidenDet er dumt da
Vil også hq isVel han burde ha sovet 1-2 timer til [emoji14] men men vi spiste litt is og nå fikk han leke med støvsugeren så da er han fornøyd Hehe
Det var kjipt å haGodt å høre[emoji4]
Fortsatt ikke
Med mindre man skal tolke det som at jenta på 13 mnd signaliserer potte når hun skal tisse. (ta i med tydelige stønn. Uten reelt å presse da, nesten aldri noe i bleia de gangene hun faktisk presterer mer enn vått i potta)
Jeg tror ikke hun er pottetrent enda, så jeg tipper noe er på vei med hun ikke får det ut.
340.
Dette går lett
Her blir halve pizzaen med barnas smak og halve med oss voksenes smakPizza høres nydelig ut[emoji2]
Her har barna bestilt pannekaker...
Men helt ærlig.
Statistikk, tall og beregninger tror jeg at jeg tar en pause fra å kommentere noen mnd
Livat hos deg da
Det tar jo aldri slutt, syntes kurven på badet fyller seg opp før jeg får sukk for meg jo [emoji14]Må vaske litt her også
Oi! Her var det skjedd ting når jeg har vært ute. Håper stemningen har roet seg [emoji13] jeg har alltid følt meg inkludert i denne tråden her. Selv nå når jeg kom tilbake etter å ha vært vekke ett år [emoji8]
Jeg henger meg på, ser du noe egentlig? [emoji23][emoji23]![]()
Snuppa har fått leke med hijaben min, så hun gjorde dette etterfulgt av: mamma ser du noe nå? *håpefull stemme*