Det tror jeg blir litt for heftig men kan jo prøveLurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg blir litt for heftig men kan jo prøveLurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Tja. Om vi mobiliserer, kanskje?Lurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Jeg prøver det jeg kanSupert![emoji2] jeg prøver å bidra litt mer!
Vi vet jo ikke før vi prøverDet tror jeg blir litt for heftig men kan jo prøve
Nei klart ikkeVi vet jo ikke før vi prøver
Jeg er medHvor mange er med på å prøve? Så teller vi opp og deler antall innlegg som mangler på antall deltagere og ser om det er motiverende eller demotiverende tall ;-)
Det hadde vært veldig gøy [emoji4]Lurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Vi har klart det førTja. Om vi mobiliserer, kanskje?
Kan ikke si noe sikkert, men skal prøveHvor mange er med på å prøve? Så teller vi opp og deler antall innlegg som mangler på antall deltagere og ser om det er motiverende eller demotiverende tall ;-)
Det har vi jaVi har klart det før
Jeg er med
Ingen kan love noe. Men så langt er vi tre da. Det er kanskje litt i overkant når det blir 300 ish på hver så vi satser på at et par til slenger seg medKan ikke si noe sikkert, men skal prøve
Vi har faktisk det jaDet har vi ja
Jeg tror det går jeg.Nei klart ikke
Vi får håpe detIngen kan love noe. Men så langt er vi tre da. Det er kanskje litt i overkant når det blir 300 ish på hver så vi satser på at et par til slenger seg med![]()
Vi satser på detJeg tror det går jeg.
Så da bør vi klare det igjenVi har faktisk det ja
Det er endelMen det trengs 945 innlegg til
Bare en måte å gjør det påVi satser på det