Jaaaa sier jeg daHvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??
Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa sier jeg daHvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??
Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Så rart i grunnJeg hadde 63500 ved månedsskiftet og har da skrevet et negativt antall tråder denne mnd....
Siden jeg har 63158 nå.
Når var du oppe da?God morgen.
Og jeg som hadde gledet meg til å sove lenge i da![]()
Bli frisk både jeg og kbPrøve og holde meg våken, få småen til å sove og ellers sløve [emoji14] du da?
Håndball i dag?God morgen, opp og hopp. En ny dag i en idrettshall venter [emoji14]
Ønsker dere alle en strålende lørdag
He he kan bli en lang timeDet satser jeg på å finne ut under frokosten. Om mannen snart står opp.... Jeg så aldri på klokka da han sa "om en time" desverre....
Ok kos degHåndball
Hun sover i alle fall nåFår sove snart dere da
Følge guttungen i bursdag ,ellers lite. Dere?Hva er planene for dagen da folkens?
Så bra daHun sover i alle fall nå
Tror den ble ekstra lang jaHe he kan bli en lang time
Noe må jo bare være slettet, om Tamara vet det eller ei. Jeg tok skjermdump da jeg ga meg 31.1Så rart i grunn
Ma en skal på fyllingen igjenFølge guttungen i bursdag ,ellers lite. Dere?
Noe må jo bare være slettet, om Tamara vet det eller ei. Jeg tok skjermdump da jeg ga meg 31.1
Jeg vet jeg hadde rundt tall for jeg gav meg tidlig den kvelden pga det.
Så ja noe har skjedd
Jeg slettet skjermdump da den viser eposten min, kan du gjøre det samme?Jeg vet jeg hadde rundt tall for jeg gav meg tidlig den kvelden pga det.
Så ja noe har skjedd
Jupp klart detJeg slettet skjermdump da den viser eposten min, kan du gjøre det samme?
Men jeg har over 1000 mindre nå!
Det var mye da
Off! Klem til deg![]()