♫ Skravletråd februar ♫

50c177727ead2fc14641814aea83bde1.jpg

Det er litt for små. men det er greit, dersom vi har det, har vi det på en søndag hvor jeg kan lage litt utover dagen
Hvor gamle er de..? U er vel ikke mer enn litt over året..? Så der er det kanskje lite hjelp å få..
L har vel hjulpet til lett med oppskjæring siden hun var.. 4-5..? Men da gikk det så tregt at det gjerne endte opp med at jeg tok over etterhvert likevel, så vi ble ferdig den kvelden [emoji14]
Går fremdeles ikke såå kjapt, men tror hun kunne laget tacoen alene om hun fikk tid og veiledning...

Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??

Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??

Hvor gamle er de..? U er vel ikke mer enn litt over året..? Så der er det kanskje lite hjelp å få..
L har vel hjulpet til lett med oppskjæring siden hun var.. 4-5..? Men da gikk det så tregt at det gjerne endte opp med at jeg tok over etterhvert likevel, så vi ble ferdig den kvelden [emoji14]
Går fremdeles ikke såå kjapt, men tror hun kunne laget tacoen alene om hun fikk tid og veiledning...
Lille U blir 2 i mars.
Frøkna (som begynner på L) er 5 prøver å hjelpe masse og får lov, men er egentlig ikke veldig mye hjelp
Eldste blir 10 i mars (som begynner på L) ikke så veldig interessert i å hjelpe selv om han har fått en egen kniv i den fargen han ønsker

Hvor mange av dere her i skravletråden er i en termin eller barselgruppe??

Hva tenker dere om jeg sier "termin og barselgruppe konkurranse" ??
Er medlem av mars -15, men fint lite liv det.
Hadde sikkert vært gøy, men er jeg veldig egoistisk, ikke for meg.
Er veldig gøy når babyen er under 6 måneder eller når man er veldig gravid, men ikke ellers.
På den andre siden, det er vel også egentlig målgruppen deres.
Kjør på :)

Lille U blir 2 i mars.
Frøkna (som begynner på L) er 5 prøver å hjelpe masse og får lov, men er egentlig ikke veldig mye hjelp
Eldste blir 10 i mars (som begynner på L) ikke så veldig interessert i å hjelpe selv om han har fått en egen kniv i den fargen han ønsker
De er gjerne ikke så mye til hjelp når de lærer [emoji23] Men, prøver lære L de enkle tingene. Som.. Å koke nudler, varme pølser, skjære opp mat, steke kjøtt.. Sånne ting i alle fall. (jeg lager sjeldent mat, så blir veldig basic opplæring hos meg [emoji14] Samboer får ta seg av resten.)
Hun er heldigvis også interessert i å lære da. Nytter kanskje ikke så mye når de ikke har lyst.. [emoji14]

De er gjerne ikke så mye til hjelp når de lærer [emoji23] Men, prøver lære L de enkle tingene. Som.. Å koke nudler, varme pølser, skjære opp mat, steke kjøtt.. Sånne ting i alle fall. (jeg lager sjeldent mat, så blir veldig basic opplæring hos meg [emoji14] Samboer får ta seg av resten.)
Hun er heldigvis også interessert i å lære da. Nytter kanskje ikke så mye når de ikke har lyst.. [emoji14]
Og nå snakker du om frøkna som i Liv ikke eldsten som i Linus?
Ja da, hun er med og hjelper hele tiden, spesielt i helgen hvor jeg ikke er like sliten etter en lang dag på jobb.
På hverdager foretrekker jeg å være litt alene på kjøkkenet siden jeg er sliten

Og nå snakker du om frøkna som i Liv ikke eldsten som i Linus?
Ja da, hun er med og hjelper hele tiden, spesielt i helgen hvor jeg ikke er like sliten etter en lang dag på jobb.
På hverdager foretrekker jeg å være litt alene på kjøkkenet siden jeg er sliten

Ergh, kanskje jeg skulle skrevet 'MIN L".. Har ei Leah på sju her hjemme [emoji14]

Ja, krever gjerne litt ekstra energi å skal lære opp noen, samtidig som du lager mat selv..

Du trives kanskje greit på kjøkkenet..? Siden du lager ting fra bunn av og sånt..?
For, hehe, jeg lærer mi opp, ikke bare fordi det er greit å ha lært det, men også fordi at når samboer er borte, så kan jeg få hjelp til eller evt bytte på å lage mat om noen år.. [emoji14]

Ergh, kanskje jeg skulle skrevet 'MIN L".. Har ei Leah på sju her hjemme [emoji14]

Ja, krever gjerne litt ekstra energi å skal lære opp noen, samtidig som du lager mat selv..

Du trives kanskje greit på kjøkkenet..? Siden du lager ting fra bunn av og sånt..?
For, hehe, jeg lærer mi opp, ikke bare fordi det er greit å ha lært det, men også fordi at når samboer er borte, så kan jeg få hjelp til eller evt bytte på å lage mat om noen år.. [emoji14]
Jeg er veldig glad i å lage mat, en hobby jeg har.
Elsker at barna hjelper når jeg har tid.
Veldig bra når de spør tidlig slik at jeg kan begynne med maten tidligere, ikke like mye når jeg står det halvveis stressa siden jeg startet for sent.

Sier forresten frøkna og eldsten til de to eldste, blir litt forvirrende med L og L

Jeg er veldig glad i å lage mat, en hobby jeg har.
Elsker at barna hjelper når jeg har tid.
Veldig bra når de spør tidlig slik at jeg kan begynne med maten tidligere, ikke like mye når jeg står det halvveis stressa siden jeg startet for sent.

Sier forresten frøkna og eldsten til de to eldste, blir litt forvirrende med L og L

Nei, da er det ikke like gøy..
Stresser med å få ting ferdig, også kommer det "mamma, kan jeg få skjære opp noe"...
Nei takk [emoji14]

Spennende at du liker matlaging da! Skulle ønske jeg hadde det som hobby. Men.. Elsker å spise mat, bare. [emoji14]

Nei det vet jeg ikke enda, var bare en tanke som svevde gjennom hodet mitt en sen fredagskveld ;)
Hm. Du får.. Sove på det, og si i fra om du får tenkt noe mer på det..? :D
Jeg er glad i forumet og glad i konkurranser, så antagelig er jeg helt med uansett hva det skulle ende opp med å være [emoji14]

Nei, da er det ikke like gøy..
Stresser med å få ting ferdig, også kommer det "mamma, kan jeg få skjære opp noe"...
Nei takk [emoji14]

Spennende at du liker matlaging da! Skulle ønske jeg hadde det som hobby. Men.. Elsker å spise mat, bare. [emoji14]
Det gjør mannen også :P¨
Elsker å smake

Det gjør mannen også :P¨
Elsker å smake
Heldigvis er mannen her glad i både å lage og smake maten, så jeg BLIR fôra hjemme [emoji14]
Når han er borte (og før han kom inn i bildet), hadde jeg fort dager som i dag..
Jeg spiste toast til middag, Leah fikk nudler. (hun måtte ha myk mat uansett pga tannen..)

Back
Topp