Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Velkommen skal du være! [emoji4]

Har også nettopp begynt med monitor, gleder meg som en unge til å tisse på pinner, aldri prøvd liknende før[emoji3] ikke engang vanlige eggløsningstester!

Sånn uten å ha masse peiling så lurer jeg på om ikke letrozol vil slå ut på lh-tester? Vet du? Nå ble jeg nysgjerrig!

Takk :)

Jeg har prøvd vanlige tester, men ser for meg at monitor er bedre i lengden iom at man har historikk å gå ut i fra :)

Det vet jeg ikke, har aldri prøvd Letrozol før og er satt rett på 2 tabl av legen - så dette blir spennende! Kanskje det er noen andre her som vet?
 
Jeg lurer på om den har missa EL likevel. Annenhver mnd er på 28 og 33 dager, denne mnd skulle vært ca 28. Så hvis monitoren ikke har fått med seg EL, og fortsetter å søke etter den kan jeg faktisk være 8 dpo. :eek: Så spent på den i morgen tidlig. Bare 3 tester igjen i den pakken så håper den gir seg snart :) men skal teste til de er brukt opp :)
 
Jeg lurer på om den har missa EL likevel. Annenhver mnd er på 28 og 33 dager, denne mnd skulle vært ca 28. Så hvis monitoren ikke har fått med seg EL, og fortsetter å søke etter den kan jeg faktisk være 8 dpo. :eek: Så spent på den i morgen tidlig. Bare 3 tester igjen i den pakken så håper den gir seg snart :) men skal teste til de er brukt opp :)
Noe i dag? [emoji4]
 
Her kommer ett skikkelig tåpelig spørsmål ang monitor, men lurer lell. Er det noen som bare har fått forhøya på monitor, hvorpå det har vist seg at de er gravide? Er det i det hele tatt mulig?

Tror ikke det er mulig siden monitoren måler 2 hormoner, østrogen og LH :)
 
Noe i dag? [emoji4]
Fortsatt bare høy altså. Er som en vandrende gassbombe :p litt strålinger i smerter midt på magen. Litt vonde pupper ellers ingenting. Jeg er nok forbi EL for lengst, skjønner bare ikke hvorfor monitoren sier høy. Tatt graviditetstest men den var negativ.
 
Fortsatt bare høy altså. Er som en vandrende gassbombe [emoji14] litt strålinger i smerter midt på magen. Litt vonde pupper ellers ingenting. Jeg er nok forbi EL for lengst, skjønner bare ikke hvorfor monitoren sier høy. Tatt graviditetstest men den var negativ.
Har du fått maks tidligere da?
 
Har du fått maks tidligere da?

Glemte å bytte batterier så all data ble slettet. Så nå er det pp1, derfor den ber om så mange tester.. Dystete av meg, men har lært :p kan man ha EL på dag 3 om monitoren ikke registrerer og dem fortsetter å be om tester og viser høyt fordi? Undrer meg litt altså
 
Glemte å bytte batterier så all data ble slettet. Så nå er det pp1, derfor den ber om så mange tester.. Dystete av meg, men har lært [emoji14] kan man ha EL på dag 3 om monitoren ikke registrerer og dem fortsetter å be om tester og viser høyt fordi? Undrer meg litt altså
Hvis den ikke finner el tror jeg den fortsetter å være høy ja.. også gir den vel opp til slutt [emoji14]
Og selv om el er der skjønner den det kanskje ikke
 
Hvis den ikke finner el tror jeg den fortsetter å være høy ja.. også gir den vel opp til slutt [emoji14]
Og selv om el er der skjønner den det kanskje ikke

Fikk opp varsel om at det hadde vært høy i mer enn 10 dager og jeg skulle sjekke heftet. Der sto det at man er ikke fertil i 10 dager. Jeg har bare en test igjen, så den tar jeg i morgen. Hvis den vil ha fler så fortsetter jeg bare med den testen til den slutter å spørre :) Tok en strimmel i dag og den var så negativ som du kunne få den :p
 
Dette hadde jeg også tenkt å begynne med men fant ut at temping var best foreløbig :) Kommer kanskje sterkere tilbake hit ;)
 
Her kommer ett skikkelig tåpelig spørsmål ang monitor, men lurer lell. Er det noen som bare har fått forhøya på monitor, hvorpå det har vist seg at de er gravide? Er det i det hele tatt mulig?

Var høy i 23 dager jeg, da viste det seg att jeg var visst gravid
 
Ta en graviditetstest? Ifølge bruksanvisningen kan du gjøre det når som helst
 
Imorgen er første testdag, det gleder jeg meg til [emoji2]
 
Back
Topp