Terminliste JULI

Hei. Jeg har fulgt juni-gruppa en stund nå siden mensterminen min var 27. Juni. Men jeg kommer nok til å holde meg mer i juli nå siden vi var på OUL på fredag og fikk ny termindato 1. Juli<3 Jeg er 23 år gammel og bor i Stavanger. Jeg venter min første, og det blir en liten gutt<3 :-)

Hei. Jeg har fulgt juni-gruppa en stund nå siden mensterminen min var 27. Juni. Men jeg kommer nok til å holde meg mer i juli nå siden vi var på OUL på fredag og fikk ny termindato 1. Juli<3 Jeg er 23 år gammel og bor i Stavanger. Jeg venter min første, og det blir en liten gutt<3 :-)
Gratulerer og velkommen til dere alle[emoji3][emoji3]
Termin 9/7-17 [emoji813]pink

Foreløpig termin er 5. juli, men har oul i neste uke. Tror den ikke blir flyttet noe særlig siden jeg hadde stålkontroll på mensen og eggløsning

Foreløpig termin 12.juli her. Nedtelling til OUL, så får vi se hva som skjer da.

Hei! Meldte meg på juniklubben men var på OUL i går og fikk ny termindato, nemlig 1.juli.
Menstermin er 26.juni.
Så jeg henger meg litt sammen med dere også:)

Venter ei jente, har to gutter fra før så dette blir en ny opplevelse<3

Bor i Steigen og skal forhåpentligvis føde på Nordlandssykehuset i Bodø.

Foreløpig termin er 23 juli [emoji4]

Foreløpig er det 18.juli her[emoji4] spennde og se etter ul.[emoji4]

Termin 8 juli:)

Termin 1. Juli etter oul <3

Termin 22/7-17

Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Foreløpig termin er satt til 30.juli :happy:

Termin 8.juli ☺️ Venter nr.2, fikk på tidlig UL vite at det mest sannsynlig er en liten gutt i magen. Har jente fra før, så gøy hvis det blir en gutt. Skal på vanlig UL 13.februar, gleder meg. De første bevegelsene kan allerede kjennes

Termin 8.juli ☺️ Venter nr.2, fikk på tidlig UL vite at det mest sannsynlig er en liten gutt i magen. Har jente fra før, så gøy hvis det blir en gutt. Skal på vanlig UL 13.februar, gleder meg. De første bevegelsene kan allerede kjennes
Hvor tidlig var du på ultralyd? Vi var i uke 12 og han sa at han trodde det var gutt.. men når vi kom tilbake uke 16 så hadde det blitt en jente :) Hehe

Hvor tidlig var du på ultralyd? Vi var i uke 12 og han sa at han trodde det var gutt.. men når vi kom tilbake uke 16 så hadde det blitt en jente :) Hehe

Det var i uke 12 jeg også var på UL. Hvilket kjønn det blir kan ikke legen si med 100% sikkerhet så tidlig, men ut i fra det hun kunne se så det ut som det var en liten gutt. Jeg skal til UL igjen i uke19, så det blir spennende å se om hun hadde rett Kanskje gutten har blitt ei jente her og

Var på ultralyd i dag og ble flyttet fra sent i juni til 3 juli - alt stod bra til med lille i magen og det blir en gutt [emoji170] 20 år, bor i Rygge, og venter min første
Velkommen til juli[emoji3][emoji3]kan du lage deg et brukernavn??mye lettere å føre inn[emoji6]

Hvor gjør jeg dette? Har prøvd og finne ut av det lenge, men forstår ikke hvor [emoji85]
66f3f6c5235f1a1cde507e4a80753bd5.jpg

Back
Topp