Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og gratulerer[emoji3][emoji3][emoji3]Hei hei
Ternin satt til 13 juli på tidlig UL så fpr vi se om de er wnig på OUL 14 feb.
Æ vil ikke vite kjønn men sambo vil gjerne så da blir d nok til at vi spørr alikevell.
Har ei datter på 6 år fra før og e nyflytta tell telemark. Jobbe som tolk som syns dagene tidvis e litt lange og ensomme. Men sånn e d på nytt sted spesielt når man jobber alene.
Blir super kos med ny baby i hus da og storesøster glede seg masse ho åsså
Det er ikke trist!! Bare heng her også du[emoji3][emoji3][emoji6]Jeg har hatt det veldig koselig her inne og det er trist å meddele at termin er satt til juni på OUL. Så jeg kommer nok til å la den ene foten vandre over i junigruppa, men vil gjerne være litt her også [emoji4]
Herregud trodde du mistet jeg nå [emoji30] kanke skrive sånn a gitt [emoji23]Jeg har hatt det veldig koselig her inne og det er trist å meddele at termin er satt til juni på OUL. Så jeg kommer nok til å la den ene foten vandre over i junigruppa, men vil gjerne være litt her også [emoji4]
Trodde au det med første øyekast.....jækk!!Herregud trodde du mistet jeg nå [emoji30] kanke skrive sånn a gitt [emoji23]
Gratulerer med lillebror i magenHihi [emoji16] nei UL på fredag viste en frisk og sprellende lillebror. Så nå blir det tredje gutten og jeg blir aldri mormor i litt liv... men heldigvis så alt fint ut.
Ser du skriver at du aldri blir mormor, så antar dette er siste barnet. Selv om jeg har trodd hele livet at første skulle bli jente, har jeg begynt å venne meg til tanken på en liten prins og gleder oss veldig
Men håper på en lillesøster senere, men man er jo aldri garantert. Tiltross for alle tanker rundt kjønn etc, er det jo selvsagt en lykke at det ser bra ut på UL. Hvordan tanker har du?Helt ærlig så ble jeg mer skuffet enn jeg hadde sett for meg jeg skulle bli med beskjed om at det aldri ble noen datter på meg... og jeg skammer meg virkelig over følelsen! Jeg elsker gutter og lyseblått er min favorittfarge! Men det er jo noe med at gutter får sine koner etterhvert, og da mister de mye av den nære kontakten med mammaen sin. Min svigermor har kun to gutter, og hun er veldig ærlig på at hun alltid har savnet en datter nå i voksen alder. Ser den, at det på samme måten med svigermødre aldri blir det samme med svigerdøtre. Mye enklere for meg å stikke til mine foreldre, både alene og med ungene. Døtre er ofte mer omsorgsfulle og tar litt mer ansvar føler jeg. Har selv to brødre og ingen søster, så jeg vet hva jeg snakker om [emoji4] Har håpet på jente siden første barnet skulle bli født, men det var veldig vanskelig å få med mannen på barn nr 3 (er 6,5 år siden sistemann ble født) så nr.4 skjer ikke!! Hehe... og sjansene for gutt øker jo bare for hver gutt man får så det blir ikke flere her. Har en god håndfull venninner som skal ha barn samtidig med meg, de fleste nrGratulerer med lillebror i magen[emoji813]red Ser du skriver at du aldri blir mormor, så antar dette er siste barnet. Selv om jeg har trodd hele livet at første skulle bli jente, har jeg begynt å venne meg til tanken på en liten prins og gleder oss veldig [emoji813]red Men håper på en lillesøster senere, men man er jo aldri garantert. Tiltross for alle tanker rundt kjønn etc, er det jo selvsagt en lykke at det ser bra ut på UL. Hvordan tanker har du?
Godt å høre [emoji173] skremme oss sånn a gitt! Men det er da greit å stå med en fot i hver gruppe daHihi [emoji16] nei UL på fredag viste en frisk og sprellende lillebror. Så nå blir det tredje gutten og jeg blir aldri mormor i litt liv... men heldigvis så alt fint ut.
Huff! Har forståelse for skuffelsen. Jeg skammer meg og veldig veldig etter at jeg ble skuffet da jeg var så sikkert på at det var jente. Og dette er jo første barnet. Innerst inne er jeg vel også selv redd for å ikke få en jente, så er vel derfor jeg ble skuffet og ikke mist overrasket når de sa gutt. Har tenkt i flere uker nå, og flere tårer har trillet også, man kan dessverre ikke styre følelsene sine. Du av alle vet nok ihvertfall hvordan det er. Du kan ihvertfall håpe på nære svigerdøtre. Jeg derimot kommer til å være like mye hos svigermor med barnet som jeg vil være hos mine foreldre. Sender deg flere klemmerHelt ærlig så ble jeg mer skuffet enn jeg hadde sett for meg jeg skulle bli med beskjed om at det aldri ble noen datter på meg... og jeg skammer meg virkelig over følelsen! Jeg elsker gutter og lyseblått er min favorittfarge! Men det er jo noe med at gutter får sine koner etterhvert, og da mister de mye av den nære kontakten med mammaen sin. Min svigermor har kun to gutter, og hun er veldig ærlig på at hun alltid har savnet en datter nå i voksen alder. Ser den, at det på samme måten med svigermødre aldri blir det samme med svigerdøtre. Mye enklere for meg å stikke til mine foreldre, både alene og med ungene. Døtre er ofte mer omsorgsfulle og tar litt mer ansvar føler jeg. Har selv to brødre og ingen søster, så jeg vet hva jeg snakker om [emoji4] Har håpet på jente siden første barnet skulle bli født, men det var veldig vanskelig å få med mannen på barn nr 3 (er 6,5 år siden sistemann ble født) så nr.4 skjer ikke!! Hehe... og sjansene for gutt øker jo bare for hver gutt man får så det blir ikke flere her. Har en god håndfull venninner som skal ha barn samtidig med meg, de fleste nr
3, og alle venter jenter!! Så det ble litt nedtur etter UL selv om jeg var veldig glad for at han var frisk og fin utifra bildene.

Tusen takk [emoji173] Det begynner å bli bedre nå [emoji4] men jeg prøvde å innstille meg på en gutt til helt fra testen var positiv. I frykt for å bli skuffaHuff! Har forståelse for skuffelsen. Jeg skammer meg og veldig veldig etter at jeg ble skuffet da jeg var så sikkert på at det var jente. Og dette er jo første barnet. Innerst inne er jeg vel også selv redd for å ikke få en jente, så er vel derfor jeg ble skuffet og ikke mist overrasket når de sa gutt. Har tenkt i flere uker nå, og flere tårer har trillet også, man kan dessverre ikke styre følelsene sine. Du av alle vet nok ihvertfall hvordan det er. Du kan ihvertfall håpe på nære svigerdøtre. Jeg derimot kommer til å være like mye hos svigermor med barnet som jeg vil være hos mine foreldre. Sender deg flere klemmer [emoji813]red[emoji813]red
Enig! Storebror er gull verdTusen takk [emoji173] Det begynner å bli bedre nå [emoji4] men jeg prøvde å innstille meg på en gutt til helt fra testen var positiv. I frykt for å bli skuffamen de siste tre ukene før UL var jentefølelsen utrolig sterk, og alt av teite kjerringsråd, hjerterytme og mageform stemte på at det ble ei jente. Hjalp ikke så mye at alle mine venninner i tur og orden fikk vite dagene før meg at det ble jente heller.... og jeg som hadde navnet klart, oppkalling etter oldeforeldrene.. *flau* Så nå shopper jeg deilige lyseblå gutteklær i fleng, selv om den garderoben er veldig full fra før :-D skal virkelig unne meg masse nytt selv om det ikke er nødvendig. Hihi
Kjøpte nettopp memini sin supersøte kaninulldress som han skal ha til våren [emoji173] er som sagt utrolig glad u lyseblått og kombinert med grått er jeg helt solgt! Vi får også se det positive med en sannsynligvis roligere tenåringstid, og mindre intriger! (Har gutter i 1. Og 4.klasse og der begynte jentene med det allerede siste året i bhg! Vel bekomme ;-) ) og hvem syns vel ikke det er toppen med en storebror som passer på, uansett om man er lillesøster eller lillebror...
![]()
Vel, denne finnes KUN i blått, så noen fordeler må jo vi også haEnig! Storebror er gull verdSkal sjekke ut kaninulldressen jeg. Du har store gutter fra før da, så koselig med en baby i familien blir det uansett, De er vel veldig like når de er baby uansett. Men forstår følelsen av å ikke kunne kjøpe kjoler osv. Jeg selv kjenner det kniper litt ekstra i magen når alle rundt meg venter jente og jeg ser alle kjolene i butikkene. Men er vel bare å skjerpe seg!! Hihi
Aww den var nydelig!Vel, denne finnes KUN i blått, så noen fordeler må jo vi også haSå får vi gå med kjolene selv... ;-)
![]()
Ja den ser jeg lett! Klærne har så mange minner og historier i seg, og er så mye mer enn bare babytøy når det har blitt brukt til eldre søsken <3 Hørte en gang om en mor som sydde et fint lappeteppe til senga til barnet sitt, av alt det minnerike babytøyet.Aww den var nydelig!Jeg har gått igjennom babytøyet til sønnen min og kjenner en liten sorg over å ikke få brukt det til denne babyen [emoji170]
Oi det var en god idé [emoji3] synd jeg ikke kan sy heheJa den ser jeg lett! Klærne har så mange minner og historier i seg, og er så mye mer enn bare babytøy når det har blitt brukt til eldre søsken <3 Hørte en gang om en mor som sydde et fint lappeteppe til senga til barnet sitt, av alt det minnerike babytøyet.