Ikke i bruk
Forumet er livet
Velkommen til forumet Frkhanne! og gratulerer med babyen i magenDa er det gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til forumet Frkhanne! og gratulerer med babyen i magenDa er det gjort![]()
Gratulerer og velkommen til dere alle[emoji3][emoji3]Hei. Jeg har fulgt juni-gruppa en stund nå siden mensterminen min var 27. Juni. Men jeg kommer nok til å holde meg mer i juli nå siden vi var på OUL på fredag og fikk ny termindato 1. Juli<3 Jeg er 23 år gammel og bor i Stavanger. Jeg venter min første, og det blir en liten gutt<3![]()
Termin 9/7-17 [emoji813]pink
Foreløpig termin er 5. juli, men har oul i neste uke. Tror den ikke blir flyttet noe særlig siden jeg hadde stålkontroll på mensen og eggløsning
Foreløpig termin 12.juli her. Nedtelling til OUL, så får vi se hva som skjer da.
Hei! Meldte meg på juniklubben men var på OUL i går og fikk ny termindato, nemlig 1.juli.
Menstermin er 26.juni.
Så jeg henger meg litt sammen med dere også
Venter ei jente, har to gutter fra før så dette blir en ny opplevelse<3
Bor i Steigen og skal forhåpentligvis føde på Nordlandssykehuset i Bodø.
Foreløpig termin er 23 juli [emoji4]
Foreløpig er det 18.juli her[emoji4] spennde og se etter ul.[emoji4]
Termin 8 juli![]()
06.07.17![]()
Termin 1. Juli etter oul <3
Termin 22/7-17
Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Foreløpig termin er satt til 30.juli![]()
Hvor tidlig var du på ultralyd? Vi var i uke 12 og han sa at han trodde det var gutt.. men når vi kom tilbake uke 16 så hadde det blitt en jenteTermin 8.juliVenter nr.2, fikk på tidlig UL vite at det mest sannsynlig er en liten gutt i magen. Har jente fra før, så gøy hvis det blir en gutt. Skal på vanlig UL 13.februar, gleder meg. De første bevegelsene kan allerede kjennes
Hvor tidlig var du på ultralyd? Vi var i uke 12 og han sa at han trodde det var gutt.. men når vi kom tilbake uke 16 så hadde det blitt en jenteHehe
Velkommen til juli[emoji3][emoji3]kan du lage deg et brukernavn??mye lettere å føre inn[emoji6]Var på ultralyd i dag og ble flyttet fra sent i juni til 3 juli - alt stod bra til med lille i magen og det blir en gutt [emoji170] 20 år, bor i Rygge, og venter min første
Velkommen til juli[emoji3][emoji3]kan du lage deg et brukernavn??mye lettere å føre inn[emoji6]
Hvor gjør jeg dette? Har prøvd og finne ut av det lenge, men forstår ikke hvor [emoji85]

Gratulerer og velkommen![emoji3][emoji3]Første innlegg!
Var på OUL i går. Venter en liten jente 5. juli 2017[emoji813]pink
Universitetssykehuset Nord-Norge![]()
Første innlegg!
Var på OUL i går. Venter en liten jente 5. juli 2017
Universitetssykehuset Nord-Norge![]()
Velkommen til forumet! Og gratulerer med en sommerbaby i magen. Håper dere vil trives her på BabyverdenJeg ble justert til den 4.juli på OUL [emoji16]