Ikke bekymre deg, hvis du ser i tråden jeg opprettet om cb digital med uke, er det noen som har linket til oversikt over når folk får 3+Jeg bekymrer meg litt, som vanlig. 5+1. Vis vedlegget 217136
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bekymre deg, hvis du ser i tråden jeg opprettet om cb digital med uke, er det noen som har linket til oversikt over når folk får 3+Jeg bekymrer meg litt, som vanlig. 5+1. Vis vedlegget 217136
Jeg fikk faktisk aldri 3+ i mitt første svangerskap og fikk ikke 2-3 før jeg var nesten 6 uker på vei [emoji14] var aldri uttynnet urin heller. Nå derimot får jeg 2-3 og er bare 3+3.. kan det være fordi jeg har vært gravid før?Ikke bekymre deg, hvis du ser i tråden jeg opprettet om cb digital med uke, er det noen som har linket til oversikt over når folk får 3+![]()
Hmm, vet ikke. Kanskje du er noen dager lengre på vei enn du tror? Jeg har også vært gravid før, og "følger" samme stigning denne gangJeg fikk faktisk aldri 3+ i mitt første svangerskap og fikk ikke 2-3 før jeg var nesten 6 uker på vei [emoji14] var aldri uttynnet urin heller. Nå derimot får jeg 2-3 og er bare 3+3.. kan det være fordi jeg har vært gravid før?
Ja, det stemmer. Når hcg blir for høyt for testen til å kunne fange det opp, så sies det å hjelpe å tynne ut urinen med vann. Men hm.. jaja, krysser fingreneHmm, vet ikke. Kanskje du er noen dager lengre på vei enn du tror? Jeg har også vært gravid før, og "følger" samme stigning denne gangvet at disse testene har en hcg-grense sånn at dersom du tester på konsentrert morgenurin, kan du få feil utslag. Noen opplever bla å få negative tester når de er et stykke ut i graviditeten.
Kan det ha noe med hvor tidlig egget fester seg? Jeg tempet under perioden og det kan se ut som om jeg hadde en festedipp allerede 4 dpo?Hmm, vet ikke. Kanskje du er noen dager lengre på vei enn du tror? Jeg har også vært gravid før, og "følger" samme stigning denne gangvet at disse testene har en hcg-grense sånn at dersom du tester på konsentrert morgenurin, kan du få feil utslag. Noen opplever bla å få negative tester når de er et stykke ut i graviditeten.

Ikke bekymre deg, hvis du ser i tråden jeg opprettet om cb digital med uke, er det noen som har linket til oversikt over når folk får 3+![]()
Jeg føler på en måte at det er for godt til å være sant, spesielt med tanke på at jeg nå har hatt blodspor hver dag i 4 dager..
De fleste jeg har snakket med sier å oppleve dette tidlig i svangerskapet, men at det aldri tok seg opp til å bli mensen. De spottet i noen dager og det var det liksom. Krysser fingreneJeg føler på en måte at det er for godt til å være sant, spesielt med tanke på at jeg nå har hatt blodspor hver dag i 4 dager..
De fleste jeg har snakket med sier å oppleve dette tidlig i svangerskapet, men at det aldri tok seg opp til å bli mensen. De spottet i noen dager og det var det liksom. Krysser fingreneingen smerter og ikke noe mensen er jo positivt <3
Kjenner til følelsenEtter å ha testet "nok" for lengst så avsluttet jeg i dag med en digital som sa 3+ Jeg føler meg mer enn fornøyd med resultatene [emoji173]️ *lykke*
![]()
gratulerer med 3+! Nå kan du slappe av og nyte tiden 
Juhu ❤ gratulerer! Det var akkurat det samme jeg gjordeWee, så deilig å se 3+ i går! (5+3) Kanskje jeg da kan kaste den store haugen med billige tester som jeg igså har brukt opp [emoji87]![]()

Gratulerer og velkommen ❤Fikk denne i dag på kveldsurin!!Er 3+2 i dag, så veldig tidlig enda, bare hååper spiren klorer seg fast!
JuhuFikk denne i dag, 5+3 [emoji173] begynner å få troen på dette [emoji4]
![]()