Juniorseng

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen av julibarna som har byttet ut sprinkelsengen med juniorseng?

Vurderer å bytte snart.
 
Vi har både sprinkelseng der en side er tatt av og en rammemadrass i "normal" størrelse. Han får velge hvor han sover og velger i 99 % av tilfellene rammemadrassen. Sover veldig godt i den, og sover endelig nesten natta rundt :D måtte gjøre noe for han fikk panikk av å skulle bli lagt ned i sprinkelsengen med 4 sider.
 
Vi bytta idag :D har sprinkelseng der den ene siden kan tas av
Har denne på bildet
ImageUploadedByBV Forum1485371280.101141.jpg

Men så har jeg en handy samboer som triksa litt
ImageUploadedByBV Forum1485371313.255324.jpg
Nå er det en liten kant der så hun ikke skal trille ut :)
 
Hun skal snart få nytt soverom, så da tenker vi at begge de små får ny seng :)
 
Haha nei med den lille turboen jeg har blir det ikke aktuelt på en stund. Ikke vekker han meg når han våkner så ser for meg at han kan finne på mye sprell uten at jeg reagerer [emoji50]
 
Ikke helt ennå. Tenker vi tar vekk ene siden på sprinkelsengen til våren en gang :)
 
Vi har planer om å ta av den ene siden av sprinkelsengen, Evt om hun skal få vanlig seng.. nå sover hun hos oss etter at hun ble nesten hysterisk når vi legger henne i sprinkelsengen:(
 
Vi har planer om å ta av den ene siden av sprinkelsengen, Evt om hun skal få vanlig seng.. nå sover hun hos oss etter at hun ble nesten hysterisk når vi legger henne i sprinkelsengen:(

Høres ut som min datter det, ikke så glad i senga si, til og med etter at vi har fjernet den ene siden.

Men hun har hatt dagsoving i senga si, så det går sakte men sikkert fremover :D
 
Vi har planer om å ta av den ene siden av sprinkelsengen, Evt om hun skal få vanlig seng.. nå sover hun hos oss etter at hun ble nesten hysterisk når vi legger henne i sprinkelsengen:(

Prøv å ta av siden på sengen så finner dere fort ut om det hjelper. Her fikk lillegutt helt panikk og ble hysterisk når vi skulle legge han ned. Tok av den ene siden og vips så la han seg uten protester og begynte å nesten sove natten gjennom noe han aldri har gjort før :p vi hadde ikke Sengehest i begynnelsen så brukte bare noen bøker :)
 
Vi vurderer å bytte snart, men vi tenkte å gå for 120x200 med det samme :)
 
Her har hun vært hysterisk når hun blir lagt i sprinkelsengen siden hun var 5 mnd! Hun sover i dobbelseng 180x210 stor :p og tar så og si hele plassen ! Vår seng altså. Nå skal hun snart inn på eget / nytt rom og da kjøper vi enten 120x200 eller 150x200seng til henne
 
Her tviholder vi nok på sprinkelsengen så lenge som mulig. Har en stokke sleepi som er veldig høy og med god plass til å vokse i, så tenker han kan bruke den til han er nærmere 3 :) han trives heldigvis godt i den!
 
Me har kjøpt seng hos IKEA som ho kam vokse med. Må berre ordne rommet først. Blir spennande å sjå korleis ho reagerer..
 
Her har hun vært hysterisk når hun blir lagt i sprinkelsengen siden hun var 5 mnd! Hun sover i dobbelseng 180x210 stor :p og tar så og si hele plassen ! Vår seng altså. Nå skal hun snart inn på eget / nytt rom og da kjøper vi enten 120x200 eller 150x200seng til henne

Ikke meninga å le, men syns det er veldig morsomt om en 1,5 åring får 150x200 seng! :p Det er det samme som jeg og mannen har! :p
 
Vi vurderer å bytte snart, men vi tenkte å gå for 120x200 med det samme :)

Her har hun vært hysterisk når hun blir lagt i sprinkelsengen siden hun var 5 mnd! Hun sover i dobbelseng 180x210 stor :p og tar så og si hele plassen ! Vår seng altså. Nå skal hun snart inn på eget / nytt rom og da kjøper vi enten 120x200 eller 150x200seng til henne

Skal de ikke få sin egen barneseng? Jeg føler jo det er litt av sjarmen?!
 
her fikk hun hensvik sin dagseng som kan dras ut til dobbeltseng ved overnattingsbesøk :) hun sover godt i den :)
 
Snuppa har hatt første natt i juniorseng i natt :) gikk supert!
 
Back
Topp