Juniorseng

Min lille jente ble fullstendig hysterisk i sprinkelseng, så hun fikk egen vanlig voksen seng da hun var litt over 1 år. Da var ho fornøyd på sekundet og sovnet fort av seg selv :) For min del er det ikke nødvendig med juniorseng, som jeg uansett må bytte ut. Føler at det er bortkasta penger :rolleyes:
 
Ikke fått ny seng her enda, men vi har nå prøvd noen dager med den ene siden nede på sprinkelsenga. Da klarer hun å klatre ut selv. I dag kom hun inn til oss kl 1 :eek: og hun sover ikke stille for å si det sånn...jeg fikk en albue i øyet og pappaen fikk noen knær osv i ryggen. Hun sov godt da virka det som, men jeg brukte en evighet på å sovne igjen hver gang hun lagde en lyd [emoji14] haha
 
Guro søv kjempegodt i si juniorseng. Ikkje springer ho inn til oss heller, men skulle ønske ho kom inn av seg sjølv no. Våkner kl.5 for tida, og roper på meg. Hadde ho berre komt inn, so kunne eg berre tatt ho oppi. Eg har eit veldig godt sovehjerta, og sovner når eg treffer puta(spesielt på de tidene av døgnet) [emoji42][emoji42][emoji42]
 
Da har jeg dratt opp veggen igjen. Hun våknet i natt, men sovnet igjen ganske raskt når jeg kom inn og satt der. Og hun sov lengre på morgenen...tror ikke hun er helt klar for å stå opp selv enda [emoji14]
 
Da har jeg dratt opp veggen igjen. Hun våknet i natt, men sovnet igjen ganske raskt når jeg kom inn og satt der. Og hun sov lengre på morgenen...tror ikke hun er helt klar for å stå opp selv enda [emoji14]
Og brått så sover hun hele natta igjen og lengre på morgenen :D
 
Back
Topp