Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TO TIMER! Det sa ikke legen noe omSkal ta min i morgen og gleder meg ikke :/ regner med det går fint, men blir så ufattelig kjedelig å sitte på venterommet i 2tspesielt om jeg skulle bli dårlig.
Og på et overbefolket venterom i tillegg?!Du skal ikke være levnet på et overbefolket venterom nei, det høres litt drøyt ut, hvis legekontoret har rom til det skal du få ligge i fred og ro på det rommet.TO TIMER! Det sa ikke legen noe omOg på et overbefolket venterom i tillegg?!
Du skal ikke være levnet på et overbefolket venterom nei, det høres litt drøyt ut, hvis legekontoret har rom til det skal du få ligge i fred og ro på det rommet.
Her i byen har de ikke eget rom spesielt for slike ting, men de benytter seg av ett kontor som blir brukt ved akutt tilfeller, og da må man flytte seg ut i gangen på en stol der hvis det kommer noen slike tilfeller.
To timer ja, så du må beregne 2 til 3 timer med blodprøver og urinprøve før og etter selve inntake av glukosen![]()
TO TIMER! Det sa ikke legen noe omOg på et overbefolket venterom i tillegg?!
På mitt legekontor må man vente på venterommet...jeg tok denne testen sist forrige uke, og det verste er ventingen sammen med alle på venterommet! Det aller verste var da det kom gamle damer som hadde seriøst bada i parfymeflasken sin før de gikk ut døren [emoji14] svært kvalmende! på mitt legekontor tar de ikke urinprøve før og etter, kun stikktest i finger og blodprøve.
Da skal jeg med hånda på hjerte si at jeg misunner dere ikke.Ja, i følge legesekretæren måtte jeg det :/ men kommer til å spør om de har et ledig rom. Ikke så gøy å sitte på et lite venterom i disse influensa/omgangssyke/forkjølelsestider
Måtte sitte i ro i 2 timer før de tok ny test av blodsukker.
Noen som har tatt dette og vil dele erfaringer?
Jeg skal ta dette på neste legetime og gleder meg ikke akkurat![]()
Tok testen nå mandag som var.
Møtte fastende, de tok blodprøver, drakk denne sukkerblandingen som de hadde oppbevart i kjøleskapet så den var kald. Smakte sukkerlake med tilsetninegsstoffer av hva de påstod var bringebær. Ventet 2 timer før nye blodprøver.
Ta med pute til ryggen, lesestoff eller håndarbeid, og mat+drikke som du kan ta når du drar derfra.
Da ber jeg heller om å fremskynde timen til kl 8 Jeg hadde time 0800, måtte begynne fastingen kl 2300 dagen før.Bra tipsHvor lang tid på forhånd må man faste? Jeg har time kl 14 og overlever ikke uten mat frem til da
Da ber jeg heller om å fremskynde timen til kl 8
![]()
Bra tipsHvor lang tid på forhånd må man faste? Jeg har time kl 14 og overlever ikke uten mat frem til da
![]()
Ville nok forsøkt å få til time kl 8. For jeg fikk ikke drikke mer enn 1/2glass vann mellom kl 24 og timen 8.20. Dessuten om du spiser frokost tenker hvertfall jeg at det kan påvirke fastende blodsukkerBra tipsHvor lang tid på forhånd må man faste? Jeg har time kl 14 og overlever ikke uten mat frem til da
![]()