Skravletråd januar

Blir fin aldersforskjell det :)
Våre er 9,5 år, 5 år og 1,5 år :)
Tja. Jeg skulle ønske det var mye tettere. 2,5 år mellom meg og lillebror, og jeg er fullstendig avhengig av å ha ham i livet mitt..

Men, det ble som det ble, og dattera kommer ikke til å kjenne til noe annet enn det, uansett.
For MIN del: Heller sju års aldersforskjell enn at jeg skulle hatt flere barn med eksen, i alle fall..

Tja. Jeg skulle ønske det var mye tettere. 2,5 år mellom meg og lillebror, og jeg er fullstendig avhengig av å ha ham i livet mitt..

Men, det ble som det ble, og dattera kommer ikke til å kjenne til noe annet enn det, uansett.
For MIN del: Heller sju års aldersforskjell enn at jeg skulle hatt flere barn med eksen, i alle fall..
Skulle gjerne hatt mine tettere også, men nå ville ikke naturen det så da ble det slik det ble.
Men klager ikke, har 3 fantastiske barn

Skulle gjerne hatt mine tettere også, men nå ville ikke naturen det så da ble det slik det ble.
Men klager ikke, har 3 fantastiske barn
Ikke sant.. Ligger noe der og. Hadde det klaffa på første runde, ville det bare blitt 6 år mellom barna. Er vel en mening med det. Hadde det vært annerledes, ville det ikke blitt de samme barna heller.

Man kan ikke planlegge alt. På godt og vondt.

Er fra 7 til 15 år mellom meg og mine søsken... og jeg er fullstendig avhengig av å ha de i livet mitt ;) var nok ikke like dann før, men nå betyr de alt!

Er fra 7 til 15 år mellom meg og mine søsken... og jeg er fullstendig avhengig av å ha de i livet mitt ;) var nok ikke like dann før, men nå betyr de alt!
Er vel 9 år mellom meg og andre lillebroren min. Men er ikke helt det samme likevel.. Men blir sikkert noe annet uansett. Jeg har jo noe å sammenligne med, f.eks. [emoji14]

Føler meg så teit som mest bare sniker på skravletråden i dag ><
Skulle nok helst vært litt mer aktiv her heller, men.. Ble ikke sånn i dag i alle fall.

Jeg gruer meg sånn til i morgen.. Ny legetime, og må prøve legge en liten slagplan mtp sykemelding/jobb. Gleder meg IKKE til å evt levere ny sykemelding på jobb...

Håper det gikk fint hos legen:)

God morgen :) håper dere har sovet godt! Akkurat nå ligger lillebror vedsiden av meg å ser film, og jeg skal snart vekke frøkna så hu får gjort seg klar til skolen.
Kan ikke si jeg gleder meg veldig til å ringe jobb og si at jeg ikke kommer i dag heller. Var jo borte hele forje uke også...

Håper lillegutt snart er i bedre form:)

God morgen folkens!
Uke to med sykemelding grunnet depresjon... kjenner jeg nesten er blitt verre :( fortsatt tårer flere ganger for dagen.
Så i dag skal jeg legge meg under dynen, høre på regnet utenfor og bare slappe helt av. #metime

God bedring søte du:)
Trist å høre at du har det sånn:(

Ang syke barn.

Jeg leverte min datter i bhg og samtidig ble det annet førskolebarn båret inn med et stort sjal rundt.

X er litt syk i dag, forkjølet. Så x fryser og må få være inne.

Ehh, tror den ungen burde fått vært hjemme i dag jeg....

Guri, så korttenkte foreldre:( stakkars barn!

Back
Topp