Hadde gjort seg.
8 grader her i dag
En fin vårdag... "dere trenger ikke lue i dag barn, den blir bare borte" (vi skulle i kirken og se min nevø få seksårsbok. En løs lue trengte de ikke passe på der i dag)
Mild vinter kan man si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde gjort seg.
8 grader her i dag
En fin vårdag... "dere trenger ikke lue i dag barn, den blir bare borte" (vi skulle i kirken og se min nevø få seksårsbok. En løs lue trengte de ikke passe på der i dag)
Du kan komme og hente snø her. Bor i Finnmark og har noen tonn ekstra bare i hagen. [emoji23] idag har vært første dagen på en uke at vi ikke har måttet måkke for å komme oss til bilen
Den har vært fin,din da?God kveldhar dere hatt en fin dag?
Hmm not good.Smetter inn et innegg så Ronja kan skrive 4 til
Jmf Tamara sitt ønske om 5000 i snitt de neste fem dagene ligger vi litt dårlig an når vi ikke er halvveis til 5000 i dag...
God kveldMild vinter kan man si![]()
Myyyye å gå på, ettersom vi altså har ca 2500 så langt i dag...Hehe, har tatt seg opp litt her merker jeg![]()
Ja. Men ikke unormalt engangMild vinter kan man si![]()
Kjøpte grøt for seks mnd også jeg idag så får vi se om jeg får i henne i morgenSamme brukte vi her![]()
Ikke helt nei.Hmm not good.
Nettopp fått dyttet begge ungene i dusjen etter trening. Skal gi dem litt for og få dem i seng [emoji14]Gjør på i kveld da?
Ikke dårlig. Er mellom 19 og 22 aktiviteten er på topp.Myyyye å gå på, ettersom vi altså har ca 2500 så langt i dag...
Satse på detIkke helt nei.
Kan håpe det tar seg litt opp, 19-22 er den tiden det skravles mest.
Var det fotball de holdt på med?Nettopp fått dyttet begge ungene i dusjen etter trening. Skal gi dem litt for og få dem i seng [emoji14]
Ikke sant! [emoji14]Samt veldig lett at det blir spamming
God kveld! Tjæ, Starta dagen med ny sykemelding >< Full avslapping på gang her.God kveldhar dere hatt en fin dag?
Nå er det episoder med Preacher som står på her.Gjør på i kveld da?
Ja vet jo det.Ikke dårlig. Er mellom 19 og 22 aktiviteten er på topp.