Skravletråd januar

Da har jeg vært på trening! Lenge siden sist, men så utrolig godt. Treningssenteret som ligger rett her jeg bor har "tren gratis ut januar", så da fikk jeg prøvd meg på det. Trivdes veldig godt!

Så deilig:D flink du er!

Da var kb levert på skolen , jeg spisr frokost

Her er nå begge levert (pappaen tok den biten i dag) så nå skal jeg spise litt før jeg må å hente noe greier på babyshop.

Her er nå begge levert (pappaen tok den biten i dag) så nå skal jeg spise litt før jeg må å hente noe greier på babyshop.

Høres ut som en behagelig morgen. Mannen har hjemmekontor i dag pga min dårlige rygg:( byssing tar på! Han tar også lille med på babysvømming av samme grunn. 1,5 time alenetid blir egentlig litt deilig! Laaaaang dusj og ansiktsmaske :) ( og en liten tur til kiropraktor da..)

Høres ut som en behagelig morgen. Mannen har hjemmekontor i dag pga min dårlige rygg:( byssing tar på! Han tar også lille med på babysvømming av samme grunn. 1,5 time alenetid blir egentlig litt deilig! Laaaaang dusj og ansiktsmaske :) ( og en liten tur til kiropraktor da..)
Alene tid er viktig når man har små... så slipper man gå på veggen. Kjekt at mannen har mulighet til hjemmekontor. Her har min seinvakt. Det vil si han jobber 10 - 5 i dag. Og så er det rett på trening med poden etterpå.

Jeg må på posten men gidder ikke før kb skal hentes for da skal vi på sykehuset uansett
Det skjønner jeg :) Ikke vits å gå ut unødvendig om man ikke må ;)

Må le litt :) topp navnene i Norge 2016 er Nora og William ;) flere enn meg som elsker skam?

Back
Topp