Plutselig var buksa full av blod

Shhhh

Betatt av forumet
Hei!

Skulle sette meg ned, så var det akkurat som om det var en boble som sprakk og plutselig var buksa full av blod. Det var kjemperart. Føltes nesten som om jeg tissa på meg eller noe.

Nå ligger jeg flatt etter instruks fra legevakten. Men, er det noen som har opplevd noe lignende før? Hvordan utarter en sa seg som regel?

Hilsen litt stresset

Huff, hvor langt er du? Kom gradvis hos meg, begynte å spotte brunt så tok det seg gradvis opp i mengde og klumper. Skal du inn til sjekk ? Kanskje en blodlomme du hadde som tømte seg. Hørte flere her inne har snakket om det

Huff, hvor langt er du? Kom gradvis hos meg, begynte å spotte brunt så tok det seg gradvis opp i mengde og klumper. Skal du inn til sjekk ? Kanskje en blodlomme du hadde som tømte seg. Hørte flere her inne har snakket om det
7+3! Ja, syntes det var så rart at det kom så plutselig! Jeg har jo vært så innmari kvalm den siste uka også, så det var overhodet ikke ventet.

Jeg skal ringe fastlegen og få hastetime i morgen. Han har ul apparat, så da får vi nok se.

Huff, for en fæl opplevelse [emoji17]
Krysser fingrene for at det er noe "uskyldig" og at alt er som det skal med dere begge [emoji173]

Stor klem [emoji9]

Hei!

Skulle sette meg ned, så var det akkurat som om det var en boble som sprakk og plutselig var buksa full av blod. Det var kjemperart. Føltes nesten som om jeg tissa på meg eller noe.

Nå ligger jeg flatt etter instruks fra legevakten. Men, er det noen som har opplevd noe lignende før? Hvordan utarter en sa seg som regel?

Hilsen litt stresset

Ønske dæ lykke til å krysse fingrene for deg <3

Oi så skummelt! Krysser og håper på at det er helt uskyldig!! Masse lykke til imorgen!

Lykke til hos legen! Krysser fingrene for at alt er bra :)

Sniker fra august-17.

Jeg opplevde det under min forrige graviditet, uke 6+4. Opplevde det på samme måte som du beskriver. Føltes som om det gikk hull på en ballong og så rant blodet nedover bena.

Alt gikk bra med meg, og jeg har idag en 10-mnd gammel jente.

Jeg fikk tatt ultralyd privat samme dag, takk og lov. Jeg var overbevist om at jeg hadde hatt en spontanabort, evt mistet en tvilling.

Gynekologen sa at det ikke var tegn til blødning fra livmoren. Han var generelt usikker på hva blødningen kom av, men mente at det kunne vært en blodcyste som det hadde gått hull på når livmoren var begynt å vokse.

Ønsker deg masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

Back
Topp