Skravletråd januar

Trist at det er sånn:(
Vi burde vært garantert litt snø på vinteren:P
Hadde gjort seg.

8 grader her i dag

En fin vårdag... "dere trenger ikke lue i dag barn, den blir bare borte" (vi skulle i kirken og se min nevø få seksårsbok. En løs lue trengte de ikke passe på der i dag)

Ja det var lite altsæ

Virkelig.

Det er ikke rart jeg synes det er stille og nesten vanskelig å unngå å spamme....

Men 3-4000 på en vanlig dag. Det skyldes ikke bare fravær av topp 100 altså

Reelt sett var vi vel bare en håndfull på inntil ca 15-20 stykker som AKTIVT konkurrerte på den, resten havnet nå der sånn bare fordi? Og så lite.... så lite.... det er stille ca overalt....

Virkelig.

Det er ikke rart jeg synes det er stille og nesten vanskelig å unngå å spamme....

Men 3-4000 på en vanlig dag. Det skyldes ikke bare fravær av topp 100 altså

Reelt sett var vi vel bare en håndfull på inntil ca 15-20 stykker som AKTIVT konkurrerte på den, resten havnet nå der sånn bare fordi? Og så lite.... så lite.... det er stille ca overalt....
Det er faktisk rimelig god fart i de nyeste termingruppene, og vi ser stadig at vi øker på nye brukere. Problemet er å la de slippe til slik at de fortsetter å komme tilbake ;)

Det er faktisk rimelig god fart i de nyeste termingruppene, og vi ser stadig at vi øker på nye brukere. Problemet er å la de slippe til slik at de fortsetter å komme tilbake ;)

Savner å være i en termingruppe :( gleder meg til vi skal ha nr 3.

Så bra. De stikker ikke i like stor grad av til fb altså? Det gjorde mine termingrupper siste gangen.

Jeg skal jo ikke ha flere, så jeg skal ikke på terminforum flere ganger, det er resten av forumet jeg ferdes på

Trist at det er sånn:(
Vi burde vært garantert litt snø på vinteren:P
Du kan komme og hente snø her. Bor i Finnmark og har noen tonn ekstra bare i hagen. [emoji23] idag har vært første dagen på en uke at vi ikke har måttet måkke for å komme oss til bilen

Så bra. De stikker ikke i like stor grad av til fb altså? Det gjorde mine termingrupper siste gangen.

Jeg skal jo ikke ha flere, så jeg skal ikke på terminforum flere ganger, det er resten av forumet jeg ferdes på

Vet det er noen av dem i vår termingruppe, men.. Jeg er kun med på terminforum her på BV. Liiitt lojalitet må man ha [emoji23][emoji106]

Back
Topp