September 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Jeg hadde tilgang på skjult, og den kom opp på topp tidligere i dag, men nå er den borte. Hvorfor?

Isj! Håper du får hvilt litt... :)

Takker mye bedre idag enn på lenge så nå ligger alle dere som har sendt pm til godkjenning :) nå skal jeg guffe musikk og endelig ta ett skikkelig skippertak her hjemme mens formen er god :) beklager jeg ikke svarer dere på pm men blir så sykt mangen men dere ligger til godkjenning så skriver jeg heller om dere ikke oppfyller kravene :)

Takker mye bedre idag enn på lenge så nå ligger alle dere som har sendt pm til godkjenning :) nå skal jeg guffe musikk og endelig ta ett skikkelig skippertak her hjemme mens formen er god :) beklager jeg ikke svarer dere på pm men blir så sykt mangen men dere ligger til godkjenning så skriver jeg heller om dere ikke oppfyller kravene :)

Du gjør en god jobb :) Ha en fin dag og nyt formen!

Hei, hvis man ikke har vært medlem i over en måned, kan man få tilgang til skjult hvis man har skrevet mer enn 100 innlegg på september forumet? Ser noen har nevnt det over her, stemmer det? :)

Skjønner forsatt ikke... ser bare min innlegg med litt over 179 innlegg men står ikke noe om hvor mye jeg har lagt inn i september gruppen...

Back
Topp