September 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Hva er forksjellen på det som ligger under skjult og det som ligger åpent. Er innholdet i trådene omtrent det samme?
 
Hva er forksjellen på det som ligger under skjult og det som ligger åpent. Er innholdet i trådene omtrent det samme?
Er mye det samme, men litt mer private spørsmål, informasjon og sånt man ikke vil at hele verden skal vite. Ikke alle som vil diskutere utfloden sin på åpent forum feks ;)
 
Tardet lang tid før man får tilgang fra man gir beskjed om at man er kvalifisert???
 
Hehe, trodde jeg nærmet meg, men hadde visst kun 26:D skal få gjort noe med det
 
Jeg hadde menstermin i august, men den ble flyttet til september på oul. Det finnes ikke unntak? :rolleyes: føler at dersom jeg skal skrive 50 innlegg her så fort som mulig så vil det bli en del meningsløst bare for å få antallet opp. :confused1 for ikke det, jeg er helt rå på å skrive meningsløse ting. :knegg:
 
Jeg hadde menstermin i august, men den ble flyttet til september på oul. Det finnes ikke unntak? :rolleyes: føler at dersom jeg skal skrive 50 innlegg her så fort som mulig så vil det bli en del meningsløst bare for å få antallet opp. :confused1 for ikke det, jeg er helt rå på å skrive meningsløse ting. :knegg:
Jeg skulle gjerne gjort ett unntak, for det er mye stillere på åpent forum enn lukket. Er liksom tryggere å poste på lukket enn åpent når man har muligheten, så da blir det ganske dødt ute på åpent for deg og andre som eventuelt vil inn på skjult.
Ikke for det altså, kan hjelpe deg å skravle her ute om du vil enn så lenge :)
 
Jeg får plutselig ikke opp skjult forum i dag. Har jeg mistet tilgang?
 
Ja, du har mistet tilgang. Kravet er 10 innlegg i mnd.
Ok, i reglene står det:
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Står ingenting om hvor mange... jeg har jo laget noen tråder og svart på eksisterende.
Syns det er utrolig dårlig å fjerne tilgangen 1mnd før termin, men det er jo min mening da.
 
Ok, i reglene står det:
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Står ingenting om hvor mange... jeg har jo laget noen tråder og svart på eksisterende.
Syns det er utrolig dårlig å fjerne tilgangen 1mnd før termin, men det er jo min mening da.

Bare søke om dem på nytt vel?:)

Jeg etterspurte opprydding, da folk som kan ha mistet, byttet terminmnd, sluttet å bruke forumet osv osv har tilgang ennå. Så ønsket jeg at det var de aktive og harde kjerne som fikk se informasjonen jeg feks legger ut ved fødsel. Fødselshistorie, navn osv osv. Syns en opprydding nærme termin er på sin plass jeg.

Sånn de som vil faktisk være der kan søke seg inn igjen, og de andre la være:)
 
Ok, i reglene står det:
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Står ingenting om hvor mange... jeg har jo laget noen tråder og svart på eksisterende.
Syns det er utrolig dårlig å fjerne tilgangen 1mnd før termin, men det er jo min mening da.

Vi ble enige (inne på skjult forum) om 10 innlegg per måned for å beholde aktivitet.
 
Bare søke om dem på nytt vel?:)

Jeg etterspurte opprydding, da folk som kan ha mistet, byttet terminmnd, sluttet å bruke forumet osv osv har tilgang ennå. Så ønsket jeg at det var de aktive og harde kjerne som fikk se informasjonen jeg feks legger ut ved fødsel. Fødselshistorie, navn osv osv. Syns en opprydding nærme termin er på sin plass jeg.

Sånn de som vil faktisk være der kan søke seg inn igjen, og de andre la være:)

Jeg kan ikke sitte å fjerne og legge til brukere hver eneste dag :pså jeg har laget en tråd inne på skjult der vi må bli enige om krav for å få tilbake tilgang. Vi har 10 innlegg som aktivitetskrav for å beholde tilgang, og det er ekstremt lite... Så hvis kravet for å få tilbake tilgang er like lavt, så har jeg en skikkelig jobb hver dag her inne. Og hele poenget med skjult forum faller bort..

Hvorfor er det aktivitetskrav på skjult forum?

Hvis man ser på forumreglene, finner man bakgrunnen for hvorfor man har skjulte grupper:

"Hensikten med skjulte grupper er at brukerne skal kunne diskutere fritt også rundt vanskelige temaer. Derfor er det ikke tillatt å bringe informasjon som er delt i skjulte rom ut av gruppen."

Satt på spissen er det derfor ikke ønskelig å ha brukere inne på den skjulte gruppa, som kun er der for å lese. Hvis de ikke bruker gruppa og ikke klarer å bidra med så lite som 10 innlegg i måneden (eller det kravet gruppen setter), har de heller ingenting der inne å gjøre. Dette er også for å forebygge at denne informasjonen tas ut av det skjulte forumet.
 
Bare søke om dem på nytt vel?:)

Jeg etterspurte opprydding, da folk som kan ha mistet, byttet terminmnd, sluttet å bruke forumet osv osv har tilgang ennå. Så ønsket jeg at det var de aktive og harde kjerne som fikk se informasjonen jeg feks legger ut ved fødsel. Fødselshistorie, navn osv osv. Syns en opprydding nærme termin er på sin plass jeg.

Sånn de som vil faktisk være der kan søke seg inn igjen, og de andre la være:)
Nei, det er tydligvis ikke bare å søke på nytt! Jeg har ikke sett noe sted inne på skjult at det er 10 innlegg som er grensen...! Jeg bruker forumet flere ganger daglig som førstegangsfødende og syns det har vært innmari nyttig. Syns det er utrolig trist at dette bare blir fjernet sånn rett før termin.
Jeg har vært av de som lager en tråd når det er noe jeg lurer på, men ikke vært av de som er med på nedtellinger og dermed får flere innlegg om dagen... Hadde jeg visst dette hadde jeg jo gjort det
 
Back
Topp