September 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Er du kastet ut? Du har jo vært aktiv?
Sikker på du ikke et havnet inn igjen? Var fler som fikk komme inn igjen og slippe karantene fordi de var nærme 10 innlegg og hadde vært jevnlig aktiv. Mens de som hadde vært stille i mndvis og sånn må ha karantene

Jeg aner ikke‍♀️ får i allefall ikke se det som blir skrevet. Invalid ett eller annet, men får opp varsler når noen poster noe der inne og hva trådene heter. Virker som jeg ble kastet ut i allefall[emoji58]
 
Jeg aner ikke‍♀️ får i allefall ikke se det som blir skrevet. Invalid ett eller annet, men får opp varsler når noen poster noe der inne og hva trådene heter. Virker som jeg ble kastet ut i allefall[emoji58]

Da kan det være appen som tuller. Prøvd å logge ut å inn?
 
Hei på dere.

"Det er ikke bare bare Bernt" gir seg som tilgangsansvarlig. På vegne av gruppen her; takk for at du tok på seg oppgaven :)

Dere trenger en ny tilgangsansvarlig. Hvem har lyst? Det er så og si ikke noe jobb. Legge til noen medlemmer innimellon bare.


Og en annen ting: Dere bør ta en ryddesjau i den skjulte gruppen og vurdere å fjerne de som har tilgang men som ikke er aktive og de som ikke har vært pålogget forumet på lenge ;)
 
Last edited:
Back
Topp