Magefølelse, tidspunkt for fødsel?

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Noen som har begynt å fått en magefølelsene for når babyen kommer?


Her er jeg sikker på at hun blir inni magehuset til vi må dra henne ut. Altså, overtid.
 
Jeg tror hun kommer enten noen dager før eller noen få dager etter termin :) Krysser fingrene for at det ikke blir så mye overtid!
 
Håper på to uker før, men ender nok opp på overtid [emoji14] Storesøster kom en uke før noe som egentlig var helt perfekt! Men nå er jeg lei allerede, men vil selvfølgelig ikke ha for tidlig.
 
Har en liten følelse på at han kommer før.. men han er sin egen sjef, så det er ikke godt å vite :):p
 
Fødte første før tiden og andre 9 dager over så da må vel tredje komme på termin? ;)
 
jeg håper veldig på noen dager før termin eller på selve termindagen, men det er jo typisk om hun blir der inne til jeg må bli satt igango_O har lite lyst til å gå overtid!:nailbiting:
 
Får ikke lov til å gå så lenge over, så jeg vet at hun kommer senest 2-3 dager etter termin. Det er litt deilig. Men håper hun kommer en uke før. :)
 
Storesøster kom 1 uke før, håper denne ligger maks til termin. Magefølelsen sier mars, termin er 2. April.
 
Termin 7. April. Magefølelsen sier 12/13.april. Men mamma gikk 14 dager over og måtte settes inn gang med drypp,så frykter det "verste".
 
Vi har termin 16.April, men mannen min er overbevist om at babyn kommer den 7.April.
Jeg vet jeg ikke får gå over termin pga risikosvangerskap, så da satser jeg på den 7. jeg også[emoji4]
 
Jeg tror hun kommer 3 dager før, altså 28 mars, på både min OG barnefars bursdag :p Ellers kommer hun kanskje 3-4 april..
 
Vi har termin 16.April, men mannen min er overbevist om at babyn kommer den 7.April.
Jeg vet jeg ikke får gå over termin pga risikosvangerskap, så da satser jeg på den 7. jeg også[emoji4]
7.april er en fin dato ❤ kan jeg spørre hvorfor det regnes som risikosvangerskap?
 
Termin 21. april, og gubben vil aller aller helst ikkje ha mai baby mens mini allerede har utvikla pøbel personlighet so har ein følelse av overtid :p

Men når det e sagt har både mamma og søstra mi født alle før tida, så muligheten e der for det òg ;)
 
Gikk 11 dager over med første, men har faktisk en liten følelse på at det ikke går så langt denne gangen! Men er likevel forberedt på overtid :)
 
7.april er en fin dato [emoji173] kan jeg spørre hvorfor det regnes som risikosvangerskap?

Jeg har PCOS, insulinresistens og bmi er for høy, så de er redd for veksten til fosteret. Jeg går på metformin, og er på UL hver mnd. Føler meg godt passet på[emoji4] foretrekker at de sjekker en gang for mye enn for lite.
 
Back
Topp