Jeg var hos legen nå på mandag. Var da 5+4. Spurte legen om å få henvisning til tul da sykehuset ba meg be legen om å få henvisning til tul i uke 8 neste gang jeg ble gravid. Dette pga en MA i uke 12 og en SA i uke 8. Legen sjekka på nett og sa at det var vanlig å ha svangerskapskontroll mellom uke 8-12, og ba meg bare bestille en ny time hos henne da, så kunne vi snakke om det neste gang.. Jeg prøvde å si at da var det sikkert "for seint" for det tar vel litt tid å få time til tul etter hevisning? Hun sa bare at hun skulle rådføre seg med kollegaer da hun mente det ikke var normalt å ta ul før oul. Har enda ikke hørt noe! Føler jeg ikke har fått noe ekstra oppfølging selv om jeg har vært uheldig to ganger på ett år og gjerne vil få litt hjelp og bekreftelse.
Det hørtes jo ikke heilt greit ut o.o
Tror jeg villa ring igjen ellernoe å mast litt. Mtp det sykehus har sagt. I verste fall om du ikke får noe om du vil ta privat da ?
En uke før termin sa til og med jordmora til meg: han er litt større enn gjennomsnittet på 3,5kg, men ikke så mye. Han var 5,3kg og 57cm da han ble født!!!!