Hobby/håndarbeid/diy-tråden

Noen her som har strikket det royale svøb? Jeg har SÅ lyst til å strikke det teppet, men ser for meg at det er überkomplisert :P

Noen her som har strikket det royale svøb? Jeg har SÅ lyst til å strikke det teppet, men ser for meg at det er überkomplisert :P

En kollega strikket det nettopp, det var slett ikke komplisert :)

Nå har jeg strikka rosa sparkebukse, og skal ta fatt på en blå :P
Med så mange rundt meg som er gravid, så får vi alltids bruk for de uansett. I tillegg er jeg godt i gang med det royale svøbet, som allerede nå blir litt mislykka, men det funker sikkert som sengeteppe også (jeg nekter å rekke opp!)

Sliter enda med den der genseren, men starter snart på mønstret, så da blir den hjemmestrikk. Kjøper nok garn til klompelompe-jakke på mandag slik at jeg har håndarbeid på jobb :)

Kjøpte nytt garn i dag :) kjedelig med nøytralt men koselig med ministrikk uansett :p

Ja, litt kjedelig. Tenkte å strikke i koksgrå, så pimper jeg med rosa eller blått tilbehør til den :) venter med lettvindtserien til jeg vet kjønn :)

Ja, litt kjedelig. Tenkte å strikke i koksgrå, så pimper jeg med rosa eller blått tilbehør til den :) venter med lettvindtserien til jeg vet kjønn :)

Ja, jeg kjøpte den lysegrå fra klompelompe nå . Tenkte å strikke sett :) lettvindt-serien er kjempefin !

Lettvintserien er nydelig :) synd hun ikke lenger har oppskriftene på ravelry.. :(

Jeg kontaktet henne via ravelry og sa jeg ønsket å kjøe serien, hun tok kontakt på mail bare dager etterpå :)

Å så gøy med en sånn tråd! Strikket masse til gutten min, så håper litt på jente nå sånn at jeg kan få strikke masse mer!

Laget denne vognposen til guttungen, og kommer nok uansett til å lage en egen til den nye babyen, men vil vente til vi vet kjønnet før jeg velger farger.. ImageUploadedByBV Forum1484373655.025796.jpgImageUploadedByBV Forum1484373736.635298.jpg

Back
Topp