Hobby/håndarbeid/diy-tråden

Joda, men da må tanten bytte stoff inni. Det et veldig mye blåere o virkeligheten se, og jeg syns det er litt kos med rosa og blått jeg. Kanskje ikke helt pedagogisk, men ;-)

Samme her, så jeg skjønner deg :) og når de er så små så ser jeg ikke forskjell på gutt og jente om de har på seg helt nøytralt :p husker minsten min hadde på seg beige en gang og de trodde han var en jente :p da tok mamsen på blå lue :p

Samme her, så jeg skjønner deg :) og når de er så små så ser jeg ikke forskjell på gutt og jente om de har på seg helt nøytralt :p husker minsten min hadde på seg beige en gang og de trodde han var en jente :p da tok mamsen på blå lue :p

Enig :) jeg fikk spørsmål om datteren min var gutt siden hun satt i ei blå vogn :P så derfor syns jeg det kan være greit med litt farger som hjelper folk i riktig retning

Enig :) jeg fikk spørsmål om datteren min var gutt siden hun satt i ei blå vogn :P så derfor syns jeg det kan være greit med litt farger som hjelper folk i riktig retning

Tja, spiller vel ingen rolle om folk tror det. De må jo bare lære seg at jenter også kan ha blått. :D

Handlet inn garn og pinner til pleddet i dag, gleder meg til å starte ! Har dere begynt på noe?

Jeg har ikke begynt på noe, men har en lang liste. Har lyst til å strikke et av de fine vognteppene til Pinneguri, men mulig det er litt ambisiøst. :D Tenker det blir en romper eller to også, og litt luer og sånt. Og kanskje et hentesett. Begynner visst å få dårlig tid allerede. :P

Jeg har ikke begynt på noe, men har en lang liste. Har lyst til å strikke et av de fine vognteppene til Pinneguri, men mulig det er litt ambisiøst. :D Tenker det blir en romper eller to også, og litt luer og sånt. Og kanskje et hentesett. Begynner visst å få dårlig tid allerede. :P

Hehe! Jepp, samme her.har mye planer men enda flere når vi forhåpentligvis vet kjønn [emoji173]

Har kjøpt oppskrift på lettvintserien, og så skal jeg strikke noen rompere :) har også lyst å strikke klompelompejakken til babyen. Strikket den for en venninne nettopp. Satt der og ønsket jeg strikket til min baby. Endelig skal jeg få lov til det <3

Har kjøpt oppskrift på lettvintserien, og så skal jeg strikke noen rompere :) har også lyst å strikke klompelompejakken til babyen. Strikket den for en venninne nettopp. Satt der og ønsket jeg strikket til min baby. Endelig skal jeg få lov til det <3

Det settet strikket jeg akkurat selv på bestilling. Kjempefint!

Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da! ImageUploadedByBV Forum1483829278.454555.jpg

Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da! Vis vedlegget 214593

Kjempestilig, men upraktisk :S ikke erfaring med easy, men har hørt at om man legger strikkaplagg i fryseren loer de mindre etterpå. Aldri prøvd selv :)

Kjempestilig, men upraktisk :S ikke erfaring med easy, men har hørt at om man legger strikkaplagg i fryseren loer de mindre etterpå. Aldri prøvd selv :)

Kan prøve det, men blir nok mer interiør tror jeg . Kanskje til noe fotogreier , er jo ganske fint :) klompelompe har mange man kan bruke, jeg får heller strikke flere av de :)

Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da! Vis vedlegget 214593

Skal si du er effektiv! :)

Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da!

Så utrolig fint det ble[emoji7][emoji108]

Back
Topp