En jente kan da helt fint bruke den også![]()
Joda, men da må tanten bytte stoff inni. Det et veldig mye blåere o virkeligheten se, og jeg syns det er litt kos med rosa og blått jeg. Kanskje ikke helt pedagogisk, men ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En jente kan da helt fint bruke den også![]()
Joda, men da må tanten bytte stoff inni. Det et veldig mye blåere o virkeligheten se, og jeg syns det er litt kos med rosa og blått jeg. Kanskje ikke helt pedagogisk, men ;-)
Samme her, så jeg skjønner degog når de er så små så ser jeg ikke forskjell på gutt og jente om de har på seg helt nøytralt
husker minsten min hadde på seg beige en gang og de trodde han var en jente
da tok mamsen på blå lue
![]()
Enigjeg fikk spørsmål om datteren min var gutt siden hun satt i ei blå vogn
så derfor syns jeg det kan være greit med litt farger som hjelper folk i riktig retning
Handlet inn garn og pinner til pleddet i dag, gleder meg til å starte ! Har dere begynt på noe?
Tja, spiller vel ingen rolle om folk tror det. De må jo bare lære seg at jenter også kan ha blått.![]()
Handlet inn garn og pinner til pleddet i dag, gleder meg til å starte ! Har dere begynt på noe?
Jeg har ikke begynt på noe, men har en lang liste. Har lyst til å strikke et av de fine vognteppene til Pinneguri, men mulig det er litt ambisiøst.Tenker det blir en romper eller to også, og litt luer og sånt. Og kanskje et hentesett. Begynner visst å få dårlig tid allerede.
![]()
Har kjøpt oppskrift på lettvintserien, og så skal jeg strikke noen romperehar også lyst å strikke klompelompejakken til babyen. Strikket den for en venninne nettopp. Satt der og ønsket jeg strikket til min baby. Endelig skal jeg få lov til det <3

Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da! Vis vedlegget 214593
Kjempestilig, men upraktisk :S ikke erfaring med easy, men har hørt at om man legger strikkaplagg i fryseren loer de mindre etterpå. Aldri prøvd selv![]()
Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da! Vis vedlegget 214593
Ferdig med Baby boho teppe. 2 dager med pinne 10, easy garn og full rulle med 2 barn. Tror det blir litt mer et interiørteppe/veggteppe enn noe jeg vil bruke mye til babyen. Det er store huller å sette hendene fast i, og easy garnet loer litt for mye ( noe veldig små babyer kan puste inn og sette i halsen) kult teppe da!
Skal si du er effektiv!![]()
Så utrolig fint det ble[emoji7][emoji108]
Ikke engentlig. Det var tykke pinner og tykt garngøy med sånne prosjekter iblant
![]()