Apemor
Glad i forumet
Ja, enig i det. Jeg har litt for mange store 2,5-pinne-prosjekter liggende halvferdige... :/
Ja, de kan ta litt lengre tid! Husker jeg strikket en islender i xxl på pinne 3. Tok ti vonde år føltes det ut som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enig i det. Jeg har litt for mange store 2,5-pinne-prosjekter liggende halvferdige... :/
Noen her som har strikket det royale svøb? Jeg har SÅ lyst til å strikke det teppet, men ser for meg at det er überkomplisert![]()
Det var fint. Ikke strikket det men det er sikkert ikke så komplisert som det ser ut
Noen her som har strikket det royale svøb? Jeg har SÅ lyst til å strikke det teppet, men ser for meg at det er überkomplisert![]()
En kollega strikket det nettopp, det var slett ikke komplisert![]()
Kjøpte nytt garn i dagkjedelig med nøytralt men koselig med ministrikk uansett
![]()
Ja, litt kjedelig. Tenkte å strikke i koksgrå, så pimper jeg med rosa eller blått tilbehør til denventer med lettvindtserien til jeg vet kjønn
![]()
Ja, litt kjedelig. Tenkte å strikke i koksgrå, så pimper jeg med rosa eller blått tilbehør til denventer med lettvindtserien til jeg vet kjønn
![]()
Lettvintserien er nydeligsynd hun ikke lenger har oppskriftene på ravelry..
![]()
Lettvintserien er nydeligsynd hun ikke lenger har oppskriftene på ravelry..
![]()
Jeg kontaktet henne via ravelry og sa jeg ønsket å kjøe serien, hun tok kontakt på mail bare dager etterpå![]()