Nedtelling tul

Legen sendte henvisning i dag. Så da er det bare å vente
 
Veldig fint :) en perfekt liten bamsemums med 140 hjerteslag i snitt :)

Gratulerer! Jeg har time tirsdag.. Gruer meg syyyykt. Har kun hatt en UL i mitt liv. Da skulle jeg vært 12 uker på vei men det Var tomt.. :( er så redd for å gå gjennom sorgen igjen.
 
11 dager igjen :D og 8 dager til legetime Hehe. Håper på Good News! Om det er det bestiller vi en i uke 12/13
 
Gratulerer! Jeg har time tirsdag.. Gruer meg syyyykt. Har kun hatt en UL i mitt liv. Da skulle jeg vært 12 uker på vei men det Var tomt.. :( er så redd for å gå gjennom sorgen igjen.

Huff , da skjønner jeg redselen. Sjangsen for at det skal hende 2 ganger er vel forsvinnende liten <3 blir godt å få det overstått og heller glede seg over mirakelet :)
 
Huff , da skjønner jeg redselen. Sjangsen for at det skal hende 2 ganger er vel forsvinnende liten <3 blir godt å få det overstått og heller glede seg over mirakelet :)

Ja jeg prøver å tenke at det ikke er noe grunn til at det skal skje igjen, og jeg har en god følelse. Så prøver å tenke positivt! Men blir godt å få det overstått og ha et konkret svar [emoji173]️
 
Back
Topp