Håper snart jeg får tilsendt turnusen min...ikke så lenge til jeg skal tilbake i jobb i grunn
Tiden flyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper snart jeg får tilsendt turnusen min...ikke så lenge til jeg skal tilbake i jobb i grunn
Ble ikke jobb på meg i dag, nok en dag på sofaen da
Hva har du gjort i dag?Takk det gjør jeg
Synd dagen går så fort!
Nope absolutt ikkeFortsatt ikke i form?![]()
Stiller det er her..
Hva har du gjort i dag?
Nope absolutt ikke
Er så enig med de som sier at dette er verre enn fødsel
Jo, man akkurat når jeg skrev det var det fryktelig stille.Synes dere har skravlet masse idag jeg![]()
Kb dro bort til kompis etter de hadde vært her en stund
Jeg har shoppet litt nye tskjorter til kb for det trenger han
+ en sånn deilug jakke fra name it
Går fint nå , litt smerter i innimellom men det visste vi joHvordan er det med armen hans?
Takk søtaAu!fortsatt god bedring!
Jo, man akkurat når jeg skrev det var det fryktelig stille.
Det ene utelukker ikke det andre
Her må jeg skravle!! Tida går fort! Hentet den nye mobilen min for et par dager siden. Deilig å være på mobilnett igjen [emoji5] kjenner jeg ikke gidder å gjøre så mye hjemme for tiden. Koser meg med lille P, har bare 3 uker igjen av permisjon. Har lyst å kose meg med jenta mi. Idag sov hun bare totalt 1 time ila dagen, så ble mye lek og kos. Også strikker jeg og nyter bare å være hjemme. Klesvasken ligger vanligvis ikke så lenge. Men idag så jeg kurvene på hoved badet var fulle så imorgen må jeg "jobbe" litt. Håper på en litt bedre sovedag på snupp [emoji173]
Kommet meg i seng, fikk et anfall igjen i 21 riden, stakkars mannen min ble helt satt ut
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter
Håper alle får en flott dag!
Her regner og blåser vi bort![]()