Skravletråd grønt lag

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.


Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på grønt lag:


  1. Makko87
  2. EJ
  3. Sogn78
  4. Smæsj
  5. Avokado
  6. Stinefine

Ute av konkurransen:
  1. Fornøydmamma
  2. Tekoppen
 
Last edited:
Heia grønn! Noen som vil være lagleder? :)
 
Helluuuu :) Eg er klar som eit egg!! :)
Håpar nokon ønsker å vera lagledar :)
 
Hei :) Jeg er kjempeklar for denne krigen :D sender spørsmålet videre å håper noen vil være lagleder
 
God kveld :happy:

Dette blir morsomt! Jeg er klar for å sette i gang!

Håper det er noen som kunne tenkte seg å være lagleder da jeg helst vil slippe.

Heia de grønne :)
 
Hva er deres mål for krigen?

Jeg har igjen litt over 3kg til startvekt før baby kom. Også vil jeg gjerne ned 4 til før krigen er over! Håper på 18 på sikt :)
 
Hugs å legge inn vekt og bmi i dag :)
Eg kan lever inn vekt i dag, dersom alle får levert ganske raskt da innleveringen er midt i legging av unga..
 
Mitt mål for krigen er å gå ned ca 5 kg, og å bli litt sunnare :joyful:

Ønsker å bli sunnere jeg å [emoji2] jeg ønsker å gå ned maaange kilo. Blir fort godterispising når jeg kjeder meg å bare har lyst på noe i munnen. Nå er det totalt skjerpings for dette går ikke lenger. Håper krigen kan hjelpe meg på vei
 
Jeg har aldri vært med før... skal prøve å holde meg til reglene. Målet er å gå ned 3 kilo, men helst kutte ut snopet i mammapermen... og drikke mer vann... og ikke minst få bedre kondis. Ut på tur i januar-vinter-været :p
 
Da er startvekta levert inn for grønt lag. Emilie2015 har ikkje levert :(

Samla vekt på laget er 499,3kg. Dette utgjer ein gjennomsnittsvekt på laget for 83,2166 kg pr pers.

Skal me ha eit felles mål til neste fredag? Eks: den felles vekta er gått ned til 494kg?
 
Da er startvekta levert inn for grønt lag. Emilie2015 har ikkje levert :(

Samla vekt på laget er 499,3kg. Dette utgjer ein gjennomsnittsvekt på laget for 83,2166 kg pr pers.

Skal me ha eit felles mål til neste fredag? Eks: den felles vekta er gått ned til 494kg?
Felles mål er bra! Jeg er med :) blir ca 0,8 pr det?
 
Denne uken har bare flydd, jeg glemte helt at det var fredag idag! (Permisjonslivet). Nå ble jeg lei meg :( Lykke til, jenter! Heier på dere i krigen.
 
Denne uken har bare flydd, jeg glemte helt at det var fredag idag! (Permisjonslivet). Nå ble jeg lei meg :( Lykke til, jenter! Heier på dere i krigen.

Heldigvis er det støtt og stadig slankekrig her inne på bv.
Men lykke til framover! [emoji173]
 
Me trenger ein lagledar, nokon som melder seg frivillig?
 
Me trenger ein lagledar, nokon som melder seg frivillig?
Hadde vært enklere om fristen hadde vært tidligere, er hjemme alene med barn annenhver uke og har kveldsstell og natta i den tiden :/
 
Ingen som kan?
 
Back
Topp