• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Januar

Dag 15 på nesespray og tr er på plass, samt en uke til sprøytestart! Det er heldigvis lite bivirkninger, kun litt variasjon i humør, men ikke verre enn at jeg fungerer helt som vanlig :)

Hvor i landet hører dere til? :)

Jeg bor i Stavanger området men "hører til" Hausken i Haugesund
Jeg bor i Sandnes og hører også til Hausken i Haugesund

Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du ble satt opp på ett annet regime? Jeg skal ha kort protokoll, men vet ikke hvorfor [emoji28]

Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du ble satt opp på ett annet regime? Jeg skal ha kort protokoll, men vet ikke hvorfor [emoji28]

Dette er forsøk nr 3 og Hausken ville prøve noe nytt denne gangen så han skiftet fra kort til lang protokoll (men kort protokoll er vel normalen nå). Jeg tar en cocktail av piller, spray og sprøyter for tiden så er litt lei [emoji13]

Bor også i Sandnes ;) hausken e kjempe flinke :)

Jeg bor i Stavanger området men "hører til" Hausken i Haugesund
Hausken er kjempe flinke ;) vi har på Haugesund sykehus nå og det er stor forskjell.

Hører til på Haukeland sykehus (Bergen).

Venter på forsinket mens..så regner med første sprøyte blir satt 14 jan. Første gang jeg gleder meg til mensen kommer :P

Gammel dame på 33 år her [emoji28]

Skal sette første sprøyte nå i kveld, og selvfølgelig er mannen bortreist på jobb akkurat idag [emoji21][emoji26]

Hvor gamle er dere?

Back
Topp