Baby Feber

Det var sannelig bra "fangst" av egg da!!!
 
Det var sannelig bra "fangst" av egg da!!!
Seriøst så ut som en flodhest når jeg skulle ta ut eggene. Blæ.... det skjer ikke igjen så vi håper at jeg klarer meg med de jeg har
 
Åååh så masse lykke til <3
 
Hvordan går det med deg? har tenkt på deg i ettermiddag <3
Får håpe dere får til å prøve igjen og krysser fingrene for at spiren sitter da :)
 
Hvordan går det med deg? har tenkt på deg i ettermiddag <3
Får håpe dere får til å prøve igjen og krysser fingrene for at spiren sitter da :)

Takk. Jeg har faktisk ikke fått mensen?! Ennå ! *krysser fingrene*

Jeg hadde ikke festeblødning sist graviditet. Men hs sa at det ikke behøver å si noe ... føler dog meg litt mer letta i dag enn i går så for håpe det beste..
 
Takk. Jeg har faktisk ikke fått mensen?! Ennå ! *krysser fingrene*

Jeg hadde ikke festeblødning sist graviditet. Men hs sa at det ikke behøver å si noe ... føler dog meg litt mer letta i dag enn i går så for håpe det beste..

Hadde ikke noe festeblødning jeg heller :) det trenger ikke ha noen betydning. krysser fingrene :)
 
Lest boka trist som FAEN? ikke jeg, men føler meg slik for øyeblikket. litt sinsforvirra om jeg har fått mens eller om det ikke er noe å være urolig for. Men jeg rives ikke i denne situasjonen,

viss ikke det vr nok, så fikk vi nettopp beskjed at 115 jobber vil bli borte om 4 år, pga Sandefjord Kommune... De har brukt 10 millioner kr av skattepengene til innbyggerne for å sloss mot Fjordline, da de har presset mot Colorline siden de dukket opp, her. Nå har sandefjord kommune gått med på å fjerne en av båtene til Colorline, slik at fjordline for linja, dems. Ikke bare har de brukt skattepenger så det holder, nå truer de min arbidsplass.*crappy day*
 
Da var man kommet seg av båten og graviditets testen har vist en smule posetiv testing, men det finner man jo ut av,,, når det nærmer seg Januar. Skal såfall inn og dobbel sjekke den 4/1.

Julen har ikke helt senket seg i stuen, i dag blir det maling av sengen til junior, så blir det julepynting. så blir det tilslutt baking av de to siste kanene og sette sammen pepperkakehuset.

å må jeg en tur på jarlsberg et times tid i kveld...hvordan for man tid til alt?
 
En smule positiv????
 
En smule positiv????
Ja den var dog veldig svak strek, men tok en ny en for tre dager siden, siden morgensyken har kommet på fult, og den var posetiv.. kan ikke huske å vært så dårlig.... s¨fort;/

*smile*
 
Gratulerer!
 
Ja den var dog veldig svak strek, men tok en ny en for tre dager siden, siden morgensyken har kommet på fult, og den var posetiv.. kan ikke huske å vært så dårlig.... s¨fort;/

*smile*
Gratulerer med nummer to på vei[emoji16] så kjekt!
 
Hvordan går det med deg?? :-D
 
Lurer jeg også på :)
 
etter 14 uker med kvalme, jobb og stress og slit i alle kanter og ender, har spiren endelig funnet ro ,
vel ro i den forstand at kroppen har begynnt å venne seg til den nye graviditeten!

I uke 16+0 kom det første sparket, jeg trodde virkelig ikke det var et spark,
men jammen meg kom det fler den dagen også.

L har ikke hlt skjønt greia med mamma, men har begynnt å forske på verden omkring seg
Nå er alle dyr i huset i fare for å få en ekstra hale som forfølger dem rundt i huset.

Barnerommet tok mye lenger å fikse en det jeg hadde beregnet. Trodde i all optimisme at det ville bli ferdig i slutten av november, men nå i mars, begynner ting å se mer ferdig ut;P

Å ja magen vokser foretere denne gangen ;P
 
Så kjekt
 
Back
Topp