Baby Feber

I dag so lo L med full hals, for en mors hjerte er dette en stor betydning.

Men denne helgen består av andre utfordringer for meg. fo første gang skal jeg jeg dra på generalforamslingen på gardemoen. det varer hele helgen og gubben bli gressenke, og skal ta seg av l.

Det er vanskelig tanke, men føler at jeg må lære med denne enkle biten. Da det bare er 3 mnd til jeg skal tilbake på jobb. Og papap for en smakebit på det å være hjemme på perm.
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her. Poden har vokst opp til å bli en sunn og herlig gutt. Syv tenner har dukket opp, og ordet "mamma" er nå et ord som kommer hele tiden, både under lek, skravling lek og sinna perioder.

Det har skjedd ganske mye på baby fronten, vi nærmer oss 7 mnd som nybakteforeldre. og jeg må innrømme at dette har vært en herlig reise, men også en lang tur.

Vi er midt i flytting og jeg har kommet tilbake på jobb for noen mnd. og planene legges og utføres
 
Nå har vi endelig flyttet, så å si. Allehusene er solgt og alle firbeinte og tobeinte lever nå på samme sted, noe som er helt utrolig digg, Sparer både tid og penger.

L har både fremskritt og tilbakeskritt, men jeg har ikke dårlig tid, pga flytting og pakking og mye frem og tilbake vil jeg tro at han ettervært vil komme seg tilbake i hektene nå som vi kommer inn i rutine igjen..med alt.


Skal sies at det har væt en lang prosses dette med all pakkingen, flytting og det å bli kjent med de nye omgivelsene, til neste uke skal vi til Fysioterapeuten og helsesøster for første gang..;P første gang her på den nye hjemmestedet vårt.

Har vært på jobb i to perioder og har tre dager igjen før jeg skal tilbake på mamma perm i to mnd. skal bli digg å få bruke litt mer tid på L de neste mnd.

Natta
 
Lykke til!
 
Fatter ikke hvor deprimert man kan bli av prøver rør forsøk. Nå er jeg snart bare lyst å gjemme meg vekk fra denne verden og bli borte.. en stund eller to... trangen kommer vær gang jeg er alene og lillemann sover.....:( som ikke mamma kunne jeg bare stikke ut på byen ta meg en sikkelig fest, få humøret ut av systemet ..nå er jeg ikke sikker på ha jeg kan. Gjøre:(
 
Denne helga ble spesielt.

Lørdag mistet vi strøm og vann. Det varte rundt 12 timer. Takk og lov for ved ovnen. Men største problemmet var vann til lille mann da vi ikke hadde noen kjeler som ville koke vannet på ovnen.

Ble lite kaffe også. Vi har en elv som render rundt gården så hestene fikk bra med vann.

Heldig vis så hadde bestefar vann i kaffe maskinen så lillemann fikk oppvarma melk.

Så agriat til vann pumpa og kjele som kan brukes på ved ovnen er kjøpt inn:p
 
I går leverte vi lille mann hos bestemor. Vi skal se hvordan det vil fungere med å ha han hos henne over natten. For når jeg begynner på jobb, må vi evt kjøre han til bestemor kl 0345. Noe som er veldig tidlig for han ... og bestemor ikke minst.


Så henter vi han etter jobb. Koser oss noen timer og tar natt stellet før vi drar til bestemor..

Men allerde i går ble det krøll... gubben ble skeptisk til ordningen.

I dag tidlig ville han egenlig at jeg spør henne om å bo hos oss de tre ukene ( noe jeg tviler hun vil)

Men hunden vår hadde blitt glad for å ha besøk av bestemor sine hunder så lenge:p
 
Nå er dagen her. Vi skal sette inn egget.

Alt har truffet murveggen de siste dagene. Kjøper har trekt seg fra kjøpet. Og skapt kontrakt brudd. Bilen gikk til helvete. Siden bestemor hadde fått innsprøyting av væske i hode. Var ikke hun kjørbar til å hente meg eller gubben med stranda bil.

Bestefar hadde jo tatt seg en øl da han kom hjem. Siden farmor passet lillemann. Og farmor har ikke bil eller førerkort....

Så etter en stund fikk vi leie en bil på verkstedet der hvor vår bil står stranda.


Bestemor som skal sitte barnevakt mens vi er på sykehuset. Fikk vi låne hennes bil. Så for vi håpe at de for fiksa bilen i dag..
For både jeg og gubben skal på jobb i morgen kl 0445....ugh
 
Back
Topp