Baby Feber

Loppemarked. Alene denne gangen. Trenger bare å få luft mellom vingene på en søndag før helga starter
 
etter gårsdagen happening ligger jeg ennå i sengen og er død i kroppen, har vært ute og tatt hestestellet og sluppet med ut, men er helt gåend i kroppen og ennå kvalm... Magen begynner å bli litt tung, nå som jeg gr inn i den 6 mnd. men det er godt med liv, Så da er vel alt bra med den lille...


I dag er planen klare SLAPPE aV!!

men skal på styremøte i kveld, for å sette inn det nye styret. Jeg har hoppet opp en plass siden i fjord, og det er bare fint. ;))
 
Lengesiden jeg har fått skrevet her..men nå skjer det saker og ting .....


I går var det hektisk dag. Vi dro til legen etter å ha vært på legevakta på tirsdag. Der hadde to leger gitt min sønn hestekur av en pencelin mot rosen infeksjon.

Syke søster hadde sakt til gubben at vi tvilte sterkt på at dette var rosen infeksjon og hadde ikke gitt han den pencelinen men dratt ril vår egen lege.. gubben hørte på sykesøster. Da han bevitnet de to student legene som satt på legevakta.
 
Dagen etter på dro jeg med meg begge gutta og farmor ( som skulle være hos oss i helga)
Til legen. Legen vår var enig at jeg og gubben hadde gjort en bra valg med å IKKE gi L pencelin. For guttungen har ikke rosen infeksjon. Enten var det trykkskade som er mest reelt eller flått bitt. Så vi skulle ta noen tester for sikkerhets skyld.

Men I har vært litt forkjølet og kastet opp når vi var hos legen. Og legen ble bekymret så han henviste oss til sykehuset. Så da sende han likegodt L også til sykehuset for å ta blodprøvene. I all hast kjørte jeg til apoteket først for å kjøpe engle plaster og rosinbolle. Kjøpte også solo for jeg hadde en anelse at denne fredagen ikke ville gå som planlagt....
 
Når plastrene var plastret godt på begge armene til L og han hadde fått rosinbolle i hånda var vi klare til å dra på sykehuset.

Det skal sies at jeg smiska med L for jeg vet han hater ting som klistrer seg fast til huden hans...

På vei til sykehuset fikk jeg ringt gubben som fikk tatt seg fri for å hjelpe meg med barna som hadde vær sin avtale på vær sin plass.

Han kom i grevens tid og tok over L ca 1 min før han skulle inn og ta blod prøvene. Så begynte jeg å finne frem til barneavdelingen på sykehuset
 
Jeg kom meg til barneavdelingen etter at gubben hadde tatt storebror. Det viste seg at Isak hadde allerede blitt lagt inn på sykehuset.

Vi ble satt på et undersøkelse rom. Der en lege og søster kom inn.

Men så ble begge ringt opp for det var en annen situasjon som hadde oppstått så både jeg og lillebror ble sittende å vente.
 
Det tok oss 4 timer, 3 leger ig 2 sykesøstre før å ta alle testene og resultatet var klart. Vi kunne dra hjem men fikk med oss respirator som vi skal bruke når han er veldig tett så det løser opp.
 
Nå har det gått 4 dager og det går sikkelig opp og ned. Men vi sover mye ute. Ser ut til p hjelpe med frisk luft..Men natten som var ble det mye våken tid for å legge han på siden så han fikk puste ordtelig og roet seg
 
Back
Topp