Graviditetstester

Så du meine hvis eg tar en digitale i morgen vil den vise positivt ? Er så redd for at jeg egentlig ikke er gravid fordeom jeg ser selv 2 streker :)
 
Så du meine hvis eg tar en digitale i morgen vil den vise positivt ? Er så redd for at jeg egentlig ikke er gravid fordeom jeg ser selv 2 streker :)
Ja jeg tror det. Hvis digital er negativ i morgen kan du vente et par dager for å se:) men min digital ble positiv på svakere strek enn det :)
 
Då får eg få maen t å reisa t apoteke i mårå å kjøpa ein t mg krysse fingrene for dn vise bedre positivt en den idag
 
Ja jeg tror det. Hvis digital er negativ i morgen kan du vente et par dager for å se:) men min digital ble positiv på svakere strek enn det :)


Då krysse eg fingrene for mg sjøl at eg faktisk e gravide å at neste test blir super positiv ;)
 
Fikk denne nå i morrest 16 dpo. Hadde 1-2 på 14 dpo.

Det lover vel godt? Vet ikke om det er sent eller innenfor normalen. Jeg brukte billigstrimler før og der kunne jeg se fin stigning, men den typen finnes ikke lenger og jeg fant aldri noen god erstatning.

Bekymrer meg ikke nevneverdig, bare spør jeg....

Tar uansett hcg i serum for å sjekke dobling.

Hvis det ikke ser bra ut spør jeg bare om en litt tidligere TUL.

21n3zti.jpg
 
Fikk denne nå i morrest 16 dpo. Hadde 1-2 på 14 dpo.

Det lover vel godt? Vet ikke om det er sent eller innenfor normalen. Jeg brukte billigstrimler før og der kunne jeg se fin stigning, men den typen finnes ikke lenger og jeg fant aldri noen god erstatning.

Bekymrer meg ikke nevneverdig, bare spør jeg....

Tar uansett hcg i serum for å sjekke dobling.

Hvis det ikke ser bra ut spør jeg bare om en litt tidligere TUL.

21n3zti.jpg
Synes det ser fint ut jeg :)
Tok også digital med 2-3 på 17 dpo mener jeg. Blir ikke 3+ før ca uke 5 :)
 
Takk for svar :happy:.

Kjekt å vite det med 3+, har en digital igjen så da ryker den på uke 5 da :joyful:.
Bare hyggelig:) ca uke 5+3 er det ofte 3+ så da er det greit å ta en ny om man vil se stigning :) var det jeg også skulle gjøre men glemte heilt av det :p
 
Bare hyggelig:) ca uke 5+3 er det ofte 3+ så da er det greit å ta en ny om man vil se stigning :) var det jeg også skulle gjøre men glemte heilt av det :p

Hehe :happy:, så den siste testen din da, den var jo kjempesterk og fin. Har likens. Hvor langt var du kommet når du tok den billigtesten der da?
 
Hehe :happy:, så den siste testen din da, den var jo kjempesterk og fin. Har likens. Hvor langt var du kommet når du tok den billigtesten der da?
Den rosa ebay testen ble tatt med kveldsurin på dag 5+6, så det var stas å se med såpass utvannet urin:) har endelig funnet noe som går ned på høykant, ingefærøl med litt vann i,så nå er jeg ved godt mot :)
 
Jeg fikk positiv test 10 dpo, men syns den økte så svakt i begynnelsen. 1-2 på CBD 14 dpo, men etter det tok det liksom av i riktig retning. 2-3 16 dpo og fikk denne i dag akkurat 5 uker i dag.

2s92m29.jpg


Virker å være en vital graviditet så langt i hvert fall :happy:. Ikke vits i å teste mer nå da.
 
Back
Topp