♥ Baby nr.1 på vei ♥

❤ 13+1 ❤

I dag var vi på ultralyd og fikk se vår nydelige Knøtte igjen. Jeg var litt bekymret siden symptomene har avtatt veldig siste ukene og fordi jeg ikke fant hjertelyd med doppler i går, men jeg hadde ingen grunn til bekymring. Knøtte lå i magen og sprellet tydelig og vi fikk høre den nydelige hjertelyden. Nakkefolden så også normal ut. Kjønnet var ikke mulig å se enda så vi får vente til OUL med å få vite det.

Mamma og pappa elsker deg så høyt Knøtte! ❤
1478172551935.jpg
1478172566139.jpg

❤ 13+1 ❤

I dag var vi på ultralyd og fikk se vår nydelige Knøtte igjen. Jeg var litt bekymret siden symptomene har avtatt veldig siste ukene og fordi jeg ikke fant hjertelyd med doppler i går, men jeg hadde ingen grunn til bekymring. Knøtte lå i magen og sprellet tydelig og vi fikk høre den nydelige hjertelyden. Nakkefolden så også normal ut. Kjønnet var ikke mulig å se enda så vi får vente til OUL med å få vite det.

Mamma og pappa elsker deg så høyt Knøtte! ❤
Vis vedlegget 205736
Vis vedlegget 205737
Åh så hærlig:) <3 fått dato til oul?

Hurra!! Skjønne, lille Knøtte ❤ Så deilig med alt bra på UL :)

Last edited:
Hurra!! Skjønne, lille Knøtte ❤ Så deilig med alt bra på UL :)
Utrolig deilig. Føler jeg kan senke skuldrene nå, også er det bare en måned til OUL ❤ Deilig å lese at alt gikk så bra med deg også og at du venter en gutt ❤❤❤

Heldige deg som skal til jm elin! Hun er så grei :D
Elin er helt fantastisk ❤ Fikk masse informasjon og skal få god oppfølging der. Fikk høre på de nydelige hjerteslagene til Knøtte ❤ Også skal jeg til glukosebelastning på onsdag allerede. Håper det går greit siden jeg må på jobb etter den er tatt.

Elin er helt fantastisk ❤ Fikk masse informasjon og skal få god oppfølging der. Fikk høre på de nydelige hjerteslagene til Knøtte ❤ Også skal jeg til glukosebelastning på onsdag allerede. Håper det går greit siden jeg må på jobb etter den er tatt.
Ja ho er det! Superduper! Håpe ho ennå er der når/om jeg skal ha nr 2 noen gang! :)

Tok glukosebelastning i går. Forstår ikke hva jeg grudde meg til for det var virkelig ikke noe problem. Verdiene var helt fine så da blir det vel en ny en rundt uke 28. Tok også influensavaksine :) Nå er det bare 4 små dager til OUL <3

Masse lykke til på OUL. Kos deg, det er en fantastisk opplevelse [emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp