Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Meh. Tok en test i morges likevel. Tenkte det ville vært en fin bursdagsgave om den var positiv! Men, den var jaggu helt blenda.

Tar toget til Trondheim i natt, og har time hos gyn 9.30. :) Så skal jeg gå rundt og kjede meg hele dagen til toget hjem i elleve-tiden :p
Tro om gyn kan se det om du er gravid?
Trondheim er en vakker by! Du får benytte anledningen til å kjøpe julegaver eller noe :)

Meh. Tok en test i morges likevel. Tenkte det ville vært en fin bursdagsgave om den var positiv! Men, den var jaggu helt blenda.

Tar toget til Trondheim i natt, og har time hos gyn 9.30. :) Så skal jeg gå rundt og kjede meg hele dagen til toget hjem i elleve-tiden :p

Kanskje Gyn kan ta en blodprøver :)? så koselig med natt tog da!
Ja du må benytte anledning til å shoppe i tr.heim:)
Masse lykke til hos Gyn og håper du får vite alt du lurer på!

Så spennendes :D Du får gå å sjå på julegaver eller ta en kaffe på Dromedar :)

Espresso house på Trondheim torg har en veldig god pepperkakemuffins ❤

Tro om gyn kan se det om du er gravid?
Trondheim er en vakker by! Du får benytte anledningen til å kjøpe julegaver eller noe :)

Aner ikke hva de kan se, men det er vel for tidlig å se på UL uansett :)

Kanskje Gyn kan ta en blodprøver :)? så koselig med natt tog da!
Ja du må benytte anledning til å shoppe i tr.heim:)
Masse lykke til hos Gyn og håper du får vite alt du lurer på!

Tjæ. Nå er jeg 10 dpo, vet ikke hvilke som skulle bli tatt :p Får vente i spenning og se!
Blir nok lite shopping :p

Ferdig med flestparten av julegavene :p
Men skulle kaaanskje handle til svigermor og svigermormor for samboer da.

Gratulerer så mye med dagen i dag :D

Tusen takk :D

Aner ikke hva de kan se, men det er vel for tidlig å se på UL uansett :)

Tjæ. Nå er jeg 10 dpo, vet ikke hvilke som skulle bli tatt :p Får vente i spenning og se!
Blir nok lite shopping :p

Ferdig med flestparten av julegavene :p
Men skulle kaaanskje handle til svigermor og svigermormor for samboer da.

Tusen takk :D
Har du bursdag idag? :) Gratulerer så mye med dagen!

Ååh, lykke til!!

Regner med du finner noe å gjøre og slipper å kjede deg ;)

Hvordan har det gått?

Hvordan har det gått?

Jeg drev å skrev et langt innlegg her i stad, men tror det forsvant..
Var på sentrum gynekologi i Trondheim - og vil absolutt anbefale videre! Hyggelig mann som virker til å lytte og bry seg.
Hadde med blodprøvene mine og sambos sædprøve. Fortalte litt angående syklusen (.. enda bedre - han SPURTE faktisk. Haha..). Kikket litt på eggstokker og slimhinne - så bra ut. Tykk slimhinne, og Venstre eggstokk har helt tydelig sluppet et egg.

Uansett - siden EL kommer sent i syklus og lutealfasen er kortere enn normalen, så fikk jeg med meg resept på letrozol og lutinus. Så.. om det ikke klaffer denne gang, så blir det på med medisiner.

Var på sentrum gynekologi i Trondheim - og vil absolutt anbefale videre! Hyggelig mann som virker til å lytte og bry seg.
Hadde med blodprøvene mine og sambos sædprøve. Fortalte litt angående syklusen (.. enda bedre - han SPURTE faktisk. Haha..). Kikket litt på eggstokker og slimhinne - så bra ut. Tykk slimhinne, og Venstre eggstokk har helt tydelig sluppet et egg.

Uansett - siden EL kommer sent i syklus og lutealfasen er kortere enn normalen, så fikk jeg med meg resept på letrozol og lutinus. Så.. om det ikke klaffer denne gang, så blir det på med medisiner.

Ååh, så herlig at han hørte på deg og faktisk spurte! Må være en lettelse etter hvordan du føler det har vært med den offentlige gynekologen.
Hvor lang lutealfase har du?

Så bra å høre at du endelig møter på et ordentlig menneske!! :) Ble litt nyskjerrig på det med at egget slipper sent i syklusen. Er det en ulempe også når man likevel har normalt lang lutealfase? Har lurt litt på det der, jeg som har hatt sen eggløsning de siste to syklusene (cd 20 og 21).

Jeg ender vel opp i Trondheim jeg også om det ikke snart blir graviditet :-P Hørtes jo ut som en god opplevelse.

Ååh, så herlig at han hørte på deg og faktisk spurte! Må være en lettelse etter hvordan du føler det har vært med den offentlige gynekologen.
Hvor lang lutealfase har du?

Ja, var kjempegreit. Den ligger på 10 dager :) så.. akkurat i grenseland til defekt..

Så bra å høre at du endelig møter på et ordentlig menneske!! :) Ble litt nyskjerrig på det med at egget slipper sent i syklusen. Er det en ulempe også når man likevel har normalt lang lutealfase? Har lurt litt på det der, jeg som har hatt sen eggløsning de siste to syklusene (cd 20 og 21).

Jeg ender vel opp i Trondheim jeg også om det ikke snart blir graviditet :-P Hørtes jo ut som en god opplevelse.

Hm. Vet du, det er jeg usikker på. Lurer på om det kunne tyde på lavere østrogen (?) e.l. i starten av syklusen..?

Usikker. Men - verdt forsøket uansett.

Back
Topp