Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Så krysser vi fingrane at tempen blir der oppe fremover og![]()
♡♡
Håper !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så krysser vi fingrane at tempen blir der oppe fremover og![]()
Dette er spennende, håper det er en liten spire og ikke ønsketenkning6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!
Sannsynligvis mest ønsketenking, men![]()
Dette er spennende, håper det er en liten spire og ikke ønsketenkning![]()
Utålmodig, venter og bare CD4 i pp7Håper jeg og ♡
Hvordan går det med deg?
6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!
Kanskje, kanskje6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!
Utålmodig, venter og bare CD4 i pp7men dette er ikke så gøy lenger. Ellers klar for fertil uke, man lander hvertfall litt når man har fått lagt inn askjer liksom
![]()
Ohla! Håper det er på grunn av en fremtidig baby at du kjenner det ❤
Kanskje, kanskje![]()
6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!
Babysymptomerdisse symptomene kommer mye tidligere når man skal få tvilling vettu
![]()
![]()
Holdt oss oppdatert da, dette blir spennende!begynner å drøye ja, kan godt vente jeg liksom, men blir jo redd det skal ta år og man ender opp med IVF. Heldigvis er det en mulighet, men håper selvfølgelig det skal gå av seg selv
![]()
Tenk om du er gravid a, det hadde vært så fantastisk! Når ryker første test?Hm. Jeg har også utflod. Jeg pleier vanligvis være skikkelig tørr i dpo..
Hvis jeg ikke er gravid, så må dette være skikkelig innbilt svangerskap eller noe![]()
Tenk om du er gravid a, det hadde vært så fantastisk! Når ryker første test?![]()
Spennende!!Hm. Jeg har også utflod. Jeg pleier vanligvis være skikkelig tørr i dpo..
Hvis jeg ikke er gravid, så må dette være skikkelig innbilt svangerskap eller noe![]()
Klarer du å vente til lørdag?Lørdag
Skal til gyn på fredag, og da må jeg helst ta utgangspunkt i at jeg ikke er gravid.
Sånn. I tilfelle jeg får resepter, også er jeg gravid - men mister fort ><
Sikkert teit tankegang, men det føles poengløst å dra dit som nygravid.
Klarer du å vente til lørdag?Du er 11 dpo da eller? Jeg krysse ALT jeg har for at det sitter en spire til deg nå
![]()