Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!

Sannsynligvis mest ønsketenking, men :p

6 dpo. Kroppen føles helt rar.. Hadde noe veldig smerter kvelden 4 dpo.. Og nå etter det, har puppene føltes såå tunge.. Og niplene er i dag blitt mer sensitive.. Blir fortere kvalm, og.. ja. Nei. Føles rart!

Dette er spennende, håper det er en liten spire og ikke ønsketenkning :)

Håper jeg og ♡
Hvordan går det med deg?
Utålmodig, venter og bare CD4 i pp7 :p men dette er ikke så gøy lenger. Ellers klar for fertil uke, man lander hvertfall litt når man har fått lagt inn askjer liksom :)

Ohla! Håper det er på grunn av en fremtidig baby at du kjenner det ❤

Kanskje, kanskje :p

Utålmodig, venter og bare CD4 i pp7 :p men dette er ikke så gøy lenger. Ellers klar for fertil uke, man lander hvertfall litt når man har fått lagt inn askjer liksom :)

Ser den. Er slitsomt å være prøver.. Og nå har det jo begynt å drøye litt for deg også :/ Får krysse fingrene for at dette er pp'en som teller..!!

Ohla! Håper det er på grunn av en fremtidig baby at du kjenner det ❤

Hadde vært veldig herlig!! Vi skal jo ha augusttermin-tvillinger, så.. :p Må jo være nor der :p

Kanskje, kanskje :p

Håper, håper ;)
Blir litt gal av å håpe så lenge, så jeg stoler ikke helt på kroppen min.. Men jeg skjønner ikke helt hva annet det skulle være heller :p

Babysymptomer ;) disse symptomene kommer mye tidligere når man skal få tvilling vettu :p ;)

Holdt oss oppdatert da, dette blir spennende! :) begynner å drøye ja, kan godt vente jeg liksom, men blir jo redd det skal ta år og man ender opp med IVF. Heldigvis er det en mulighet, men håper selvfølgelig det skal gå av seg selv :)

Holdt oss oppdatert da, dette blir spennende! :) begynner å drøye ja, kan godt vente jeg liksom, men blir jo redd det skal ta år og man ender opp med IVF. Heldigvis er det en mulighet, men håper selvfølgelig det skal gå av seg selv :)

Selvsagt 8)
Ser den. Har heller ikke lyst til ivf.. Altså. Godt det er en mulighet, men bedre å få det til selv.

Hm. Jeg har også utflod. Jeg pleier vanligvis være skikkelig tørr i dpo.. o.O
Hvis jeg ikke er gravid, så må dette være skikkelig innbilt svangerskap eller noe :o

Hm. Jeg har også utflod. Jeg pleier vanligvis være skikkelig tørr i dpo.. o_O
Hvis jeg ikke er gravid, så må dette være skikkelig innbilt svangerskap eller noe :eek:
Tenk om du er gravid a, det hadde vært så fantastisk! Når ryker første test? :D

Tenk om du er gravid a, det hadde vært så fantastisk! Når ryker første test? :D

Lørdag :)
Skal til gyn på fredag, og da må jeg helst ta utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. :p
Sånn. I tilfelle jeg får resepter, også er jeg gravid - men mister fort ><
Sikkert teit tankegang, men det føles poengløst å dra dit som nygravid.

Lørdag :)
Skal til gyn på fredag, og da må jeg helst ta utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. :p
Sånn. I tilfelle jeg får resepter, også er jeg gravid - men mister fort ><
Sikkert teit tankegang, men det føles poengløst å dra dit som nygravid.
Klarer du å vente til lørdag? :o Du er 11 dpo da eller? Jeg krysse ALT jeg har for at det sitter en spire til deg nå :D

Klarer du å vente til lørdag? :o Du er 11 dpo da eller? Jeg krysse ALT jeg har for at det sitter en spire til deg nå :D

11 dpo på lørdag ja ;)
Nå er motivasjonen stor for å holde seg - tross forventningene mine. Fallhøyden er stooor denne gang!
Takk ♡

Meh. Tok en test i morges likevel. Tenkte det ville vært en fin bursdagsgave om den var positiv! Men, den var jaggu helt blenda.

Tar toget til Trondheim i natt, og har time hos gyn 9.30. :) Så skal jeg gå rundt og kjede meg hele dagen til toget hjem i elleve-tiden :p

Back
Topp